sidewinder Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hei. Har 1 stasjonær og 1 laptop, koblet opp via trådløs router, kjører win xp home edition. Lurer på hvordan jeg får eksternt skrivebord til å fungere, slik at jeg kan styre den den stasjonære... tenkte å bruke den som en slave for nedlasting, men vet ikke helt hvordan jeg får koblet opp slik at det lar seg gjennomføre... evnt. noen program På forhånd takk Endret 8. desember 2004 av sidewinder Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Heisann prøv denne linken Remote desktop tutorial Edit: Google gjøre underverker med slike spørsmål... Endret 8. desember 2004 av SweetD Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 WinVNC, selvprøvd, genialt enkelt. Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) tightVNC er den vnc versjonen jeg liker best der kan du konfigurer hvilke port du vil bruke selv. http://www.tightvnc.com Endret 8. desember 2004 av insider Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei, Hva er fordelen med å bruke VNC i stedet for RDC (i XP Pro)? Er det kjappere? Enklere? arild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå