Lyspære Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 En av maskinene mine har begynt å oppføre seg merkelig. Når jeg forsøker å starte programmer/spill, begynner de å starte, men etter noen sekunder kommer det en feilmelding om at det aktuelle spillet/programmet må avslutte pga feil med en eller annen "exe"-fil. Dette gjelder alle programmer/spill på maskinen. Får ikke oppdatert Norton antivirus, eller kjørt online virusscan. Kjører XP-Pro som OS. Har formatert og reinstallert alt for kort tid siden, så jeg blir meget takknemlig hvis noen har gode råd om hvordan å fikse dette uten å måtte gjøre alt om igjen. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Kan du seie navnet på denne ".exe" fila. Sorry oversåg ein setning: Dette gjelder alle programmer/spill på maskinen. Endret 8. desember 2004 av zefler Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Kan du seie navnet på denne ".exe" fila. Det er ikke bare en fil som det kommer feilmelding om, det gjelder en eller flere exe-filer i hvert program som jeg forsøker å starte. Bare for å ta et eksempel, når jeg forsøker å oppdatere antivirus kommer det feilmelding om NAWAPW32.EXE. På MS Flightsimulator gjelder feilmelding FS9.EXE, osv. Det virker som om det plutselig har oppstått feil på et stort antall EXE-filer som er nødvendig for å kjøre programmene på pc. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 fant ett virus en gang som ødela .exe filer, er muig du har det... husker ikke hva det heter Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Sett disken som slave i annen maskin og sjekk for virus med ett oppdatert antivirusprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå