Gå til innhold

Umulig skjermoppløsning som ikke funker! (m/Video)

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn i programmer så bytter pc'en skjermoppløsning, selvom prpgrammet kjører samme skjermoppløsning som i windows. (Gjlder CS, windows Media player, videoredigerings progget mitt osv) Vanskelig å forklare hva som skjer, så jeg legger ved en video! Merk at musepekeren er langt ifra "der det er action" på skjermen! Og at musepekeren er i en annen oppløsning enn desktoppen forøvrig.

EDIT: Jeg har nettopp byttet skjermkort! Var ikke slik de første dagene. HAr scannet for adware og virus. Ingen virus og adware er nå slettet.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi det enten er forskjellig oppdateringsfrekvens (eks. 60hz iwindows og 85hz i et spill), eller at du skifter fargedybde (fra 32 til 16bit f.eks)

Oppdateringsfrekvensen kan fikses med ReForce (google finner det ;) ), og fargedybden må du endere manuelt i spill ol. sett den til 32, 16 ser ikke bra ut.

Edit: eller ganske enkelt, så tar jeg feil og dette hjelper deg ingenting :p

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Det er fordi det enten er forskjellig oppdateringsfrekvens (eks. 60hz iwindows og 85hz i et spill), eller at du skifter fargedybde (fra 32 til 16bit f.eks)

Oppdateringsfrekvensen kan fikses med ReForce (google finner det ;) ), og fargedybden må du endere manuelt i spill ol. sett den til 32, 16 ser ikke bra ut.

Edit: eller ganske enkelt, så tar jeg feil og dette hjelper deg ingenting :p

Ikke noe av det byttes. :S Før byttet de når jeg gikk inn i CS, men ikke nå lenger. HAr samme instillinger i CS som i windows. Og Bruker reforce til å låse refreshrate.

Så det er nok ikke det gitt... :hm: Plagsomt er det, for det tar sånn tid....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...