Nervevrak Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fikk fjernet Messenger i XP pro, og XP pro SP1 ved å bruke " RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove " i run. Men etter å ha instalert SP2 kom selvfølgerlig messenger tilbake Men denne gangen får jeg ikke fjernet den med samme komando Og under "Services" i administrator verktøyet står "Messenger". Men denne er desabled. Også når jeg høyreklikker, og går på properties står det "disabled" bak: "startup type" (Automatic og manual er de 2 andre valgene her). Er det snakk om to forskjellige messenger? Eller må den fjernes på en ny måte??? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er 2 Messenger evrsjoner i Windows: Windows Messenger og MSN Messenger. Windows Messenger finner du kommandoer på hvordan du fjerner rundt omkring på nettet, mens MSN Messenger tror jeg du kan avinstallere som et vanlig program. MSN Messenger er forøvrig den versjonen folk foretrekker. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 kontrollpanel --> legg til / fjern programmer --> legg til / fjern windows komponenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå