kengdal Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 De hadde vist overbukket lagret , så de solgte ut de gamle serverne, så de kunne fått plass til de nye. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvorfor solgte de ikke da bare de dårligere maskinene billigere? Dette var jo skamgode maskiner, ekte servere, i motsetning til Celeron-greiene som de selger til 2700 (eller noe sånt). Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror det har litt med å gjøre at de har sluttet og produsere disse serverene, en ny modell har tatt over. Lenke til kommentar
Somle_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Snakket med noen selgere i dell og de sa at de hadde fått inn nesten dobbelt så mange bestillinger på de serverne som de hadde på lager, så det blir nok endel som ikke får de samme serverne, men heller får med P4 prossesor. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Snakket med noen selgere i dell og de sa at de hadde fått inn nesten dobbelt så mange bestillinger på de serverne som de hadde på lager, så det blir nok endel som ikke får de samme serverne, men heller får med P4 prossesor. de kan jo ikke bare sende ut noe annet enn det folk har bestillt Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Snakket med noen selgere i dell og de sa at de hadde fått inn nesten dobbelt så mange bestillinger på de serverne som de hadde på lager, så det blir nok endel som ikke får de samme serverne, men heller får med P4 prossesor. de kan jo ikke bare sende ut noe annet enn det folk har bestillt ja lol.. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Snakket med noen selgere i dell og de sa at de hadde fått inn nesten dobbelt så mange bestillinger på de serverne som de hadde på lager, så det blir nok endel som ikke får de samme serverne, men heller får med P4 prossesor. Som opticus sier, Dell kan ikke bare sende ut annen hardware enn hva kunden har bestilt. Da er det dell som heller får svi og må kjøpe inn mere Xeon prosessorer Dersom jeg får en P4 prosessor kommer jeg til å klage og be om å få en Xeon Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 vi fikk beskjed om at var bestilling var blitt kanselert, men sendte en klage til selger. Fikk telefon fra dem under et mote, og det viste seg at kameraten min og jeg far en PE1420 server istendfor hehe Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har fått ordrebekreftelsen i posten, men leverings datoen blir bare fremskyndet en uke hver gang det nærmer seg, først var det 21.12. nå er det 4.1.05... Noen som har fått serveren sin? Lenke til kommentar
melsom Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har fått ordrebekreftelsen i posten, men leverings datoen blir bare fremskyndet en uke hver gang det nærmer seg, først var det 21.12. nå er det 4.1.05... Noen som har fått serveren sin? Jeg har også fått ordrebekreftelsen i posten. Men har ikke sett snurten av servern. Den står fortsatt i preproduksjon. Der har den stått i tre uker :S Dårlig av Dell! Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ringer dem når de åpner tenker jeg. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fikk telefon idag fra dell, de sa de kom i midten på januar.... Nå gjenstår det å se *gledeseg* Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) vi fikk våre servere i går. riktignok ikke den som er snakk om her, men en 1420 utgave med dobbel 2,8ghz xeon prosessor. ddr2 400mhz minne og sata disker, ikke ide disk system. samme pris: 1500 kr per server 1000 kr per server i frakt dette var en kompensasjon for at de slettet våre opprinnelige ordre. Endret 31. desember 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 vi fikk våre servere i går. riktignok ikke den som er snakk om her, men en 1420 utgave med dobbel 2,8ghz xeon prosessor. ddr2 400mhz minne og sata disker, ikke ide disk system. samme pris: 1500 kr per server 1000 kr per server i frakt dette var en kompensasjon for at de slettet våre opprinnelige ordre. WHAT THE **** ? Det er jo sinnsykt billig ! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 ut i fra device manager så later det til at det er to prosessorer i maskinen. Viser to prosessorer på 2,8ghz Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Viser ikke P4 2 cpu som standard pga HT teknologien da? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 skal snart spandere minne og harddisk, så kan jo sjekke. Men device manager hevder det er to stykker der. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Viser ikke P4 2 cpu som standard pga HT teknologien da? jepp, stemmer det. og Christian86: er jo bare å åpne sidedøren å sjekke. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) kan ha tatt feil ser det ut til. Men dette må jeg uansett sjekke litt nærmere min stasonære har visst DP, i hvert fall sier stort sett alle adobe programmer det. Skal sjekke serveren ordentling i morgen Endret 31. desember 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) *Slettet* Endret 31. desember 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå