Gå til innhold

Coop mus, noen som vet hva det er?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk forleden en trådløs mus, kjøpt på coop. Yes, tenkte jeg..

Koblet den til PC'n, men ingenting skjedde. Fant så fram den forhatte manualen og der ser jeg at en driver må installeres. Greit nok det, hadde jeg bare hatt den driveren. Disken manglet.

 

Orker ikke tanken på å kjøre innom OBS! for å få denne.

 

Det jeg vet om musa er følgende:

Navn: Wireless Optical Mouse Mini

Merke på eska: INO

Made in China for Coop Norden AB

 

Det følger med en USB-kabel som fungerer som lader for mus.

Og det er med en USB-dongle som er mottakeren.

 

Windows XP finner tydeligvis ikke musa uten driver, så nå håper jeg noen har den samme musa og driverene liggende.. :-)

 

Enda en grunn til ikke å handle egenproduserte varer på Coop.. hehe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner godt at du ikke finner drivere til den. Det blir omtrent som å ringe mekonomen og be om en bensinpumpe til en:

 

Navn: Rød ganske pen bil 5 dørs

Merke på eska: NORPAPP

Made in China for Coop Norden AB

 

Men prøv å let litt på kuuuuuupno

Kanskje du finner en mailadresse å henvende deg til.

Jeg har selv prøvd å reklamere på datautstyr kjøpt på OBS! og det gikk ikke bra.

Fjortissjenta med tannregulering og musefletter hadde ingen anelse om hva jeg snakket om.... Jeg ville ha en manual, men fikk pengene igjen.

 

Men du må sikkert innom OBS! og der kommer dem sikkert til å åpne alle eskene uten å finne noe driver. China har sikkert ikke laget drivere for Coop Norden AB

(prøv www.coop.se også)

 

EDIT: he-he søkte på INO på google, og det ga "INO - breiband til distrikta"

Endret av auditman
Lenke til kommentar

Jeg har sendt de en mail for et par dager siden, men eneste jeg får tilbake er automatisk svar... De skjønner sikkert ikke hva en driver er, og later som det er et automatisk svar.. hehe

 

Nei, jeg får vel ta meg bryet å stikke innom en OBS etter jobb en dag da.. Kanskje jeg får pengene tilbake jeg også, selv uten kvittering. :-)

Lenke til kommentar
Jeg har sendt de en mail for et par dager siden, men eneste jeg får tilbake er automatisk svar... De skjønner sikkert ikke hva en driver er, og later som det er et automatisk svar.. hehe

 

Nei, jeg får vel ta meg bryet å stikke innom en OBS etter jobb en dag da.. Kanskje jeg får pengene tilbake jeg også, selv uten kvittering. :-)

Det burde du få. De bruker å være greie sånn. Om du ikke får penger så burde du i allefall få en tilgodelapp.

Men de har sikkert en løsning slik at du får den til å virke.

 

Jeg har forøvrig kjøpt en trådløs telefon på OBS!

Den heter: Digital Cordless Phone. (kjent merke?) Og er uten tvil det mest ukurante produktet jeg noensinne har kjøpt. Men den kostet 199 kroner, så jeg beholdt den som en kuriositet.

Lenke til kommentar
Nei, jeg får vel ta meg bryet å stikke innom en OBS etter jobb en dag da.. Kanskje jeg får pengene tilbake jeg også, selv uten kvittering. :-)

ring og spør, men gjør det på dagtid... så slipper du et jalla svar fra en ekstrahjelp.... ;)

Lenke til kommentar

Assa, jeg jobber innen Coop selv, og ser all den dritten vi selger for tiden.

 

Jeg skammer meg egentlig over å kalle meg datanerd samtidig som jeg ikke veit en dritt om det vi selger. Vi får absolutt ingen info, så ikke la dette gå ut over fjortisjenta i kassa. ( Jeg er ikke en sådan, vel å merke).

 

Lavpunktet for å kjøpe datadeler ligger på Clas Ohlson. Kjøper du på andre, mindre-"fullverdige" butikker, er du på egenhånd.

 

Husker for eksempel at vi solgte en Diskman til 398 kr, der kunden fikk med et 2 meter langt garantibevis som måtte stemples av oss i kassa og signeres. Dette ver ikke tilfellet ved PC kjøp til 8000 kr eller LCD skjerm til 2999 kr.

 

Neida.

 

ring og spør, men gjør det på dagtid... så slipper du et jalla svar fra en ekstrahjelp....

 

Tro ikke et sekund at butikksjefen (butikksjefer) har peiling på annet enn kjøttbestilling og kassa-retur og å tilbringe overordentlig lang til på dass med et Nemi blad.

 

Hadde en herlig leif, gitt !

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar
ring og spør, men gjør det på dagtid... så slipper du et jalla svar fra en ekstrahjelp....

 

 

Tro ikke et sekund at butikksjefen (butikksjefer) har peiling på annet enn kjøttbestilling og kassa-retur og å tilbringe overordentlig lang til på dass med et Nemi blad.

det er lettere for en av de ansatte å få tak i en person på nkl langhus på dagtid som nesten garantert vet hvem som har produsert den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...