Gå til innhold

Anbefal meg et fulltower!

Anbefalte innlegg

Nei og Nei muffin du skulle nokk ha kjøpt deg et addtronics tower det er overlegent. Og i tileg(tenker jeg kommer til og få kjeft nå;) ) Chieftec er jo så ufatelig kjedelig og stygt. Alle har jo det. litt lakk på addtronics og litt små modding så ser det helt rått ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Modde kabinetter har jeg vitterlig ikke tid til, bleieskift er nok prioritert. Addtronics-toweret var i tillegg utsolgt og ble ikke på lager før om ei uke, og jeg vil ha nytt NÅ! Hører dere? NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

:wink:

[ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-06-08 08:51 ]

Lenke til kommentar

vil bare nevne noe som ikke er nevnt enda... Chiftech i aluminium! De har det ikke på microplex, men på Komplett. De koster noen 100'dringser mer en std. stål, men er 1/3 av vekten! Pluss at alu. leder varmen ut av kabinettet bedre... bare så det er nevnt :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2001-12-15 16:01, nesquik skrev:

Undernet består av mange servere som ser ut som om de er kobbla sammen. I virkeligheten så tar de bare å synker serverene et sted mellom hvert 20 minutt og annen hver dag. :smile:

hehe

fin teori du har om undernet... men forklar meg en ting... hvordan kan det ha seg at en kan være tilkoblet hvilken som helst undernet server og likevell chatte real time med andre på andre undernet servere enn deg selv dersom de ikke egentlig er koblet sammen?

du er klar over at alle pc'er og servere som er koblet til internett i realiteten er koblet sammen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...