Chizzi_RoXe Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hei! har kjøpt ny viftestyring... og der følger det med litt av hvert... og jeg lurer på hvor du skal putte sensoren henn på en prossesor? ikkje på kjerna vell? da får du ett fint lite bål i stua ps: kjøpte denne : http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet994.htm RÅFET ikke sant? #EDIT av moderator - Putte hva? Og hvor? Dårlig emnefelt. Har forandret det for deg, men ikke la det skje igjen Endret 8. desember 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 CPU-sensoren skal være under prosessoren, altså du må trokle den gjennom pinnane på prosessoren så den kjem under. For guds skyld ikkje prøv å sett den oppå som eg gjorde Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 så topic trodde det var mega-feilpost ;P Lenke til kommentar
audhage Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er jo ikke plass under prosessoren da! (har aerogate II) Noe annet sted som funker? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 eneste plassen som er igjen da blir ved siden av core/heatspreder. mene kjøper ikke de fleste viftestyring for å manuelt styre viftene sine da? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jo så klart det er poenget med viftestyring! Men det hadde jo vært fint med sensorer for CPU og GPU da! Standard er det jo unøyaktig på CPU og ingen på GPU (9800pro) Hvor på siden av core? Hvordan setter man den fast? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Endret 9. desember 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
audhage Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Takker! Som du ser i signatur sitter jeg på AMD64 men det skal da være litt plass der da! (veldig lite det var da) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Noe liknende med dette her burde gjøre jobben. --- EDIT: og ja, dette er en P4 men AMD64 har omtrent samme deksel oppå. Endret 11. desember 2004 av Fur Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Takker Fur! Vet du hvor nøyaktig tempen blir da? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Når det står på et normalt termometer at det er en nøyaktighet på 1 C grad, vil ikke det være så unøyaktig. http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=CT1U&toc=3895 Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ikke værst ikke værst! Men nå må jeg sove! Er trøtt! Takk da Fur! Du har vært en knupp i kveld! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Når det står på et normalt termometer at det er en nøyaktighet på 1 C grad, vil ikke det være så unøyaktig. Problemet med montering på P4 eller A64 er at sensoren vil være et stykke unna kjernen, derfor vil avlest temperatur blir noe lavere (vet ikke hvor mye, dessverre) enn om sensoren hadde vært montert inntil kjernen. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Men det finnes jo bitter småe målere som kan ligge under cpu! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Men det finnes jo bitter småe målere som kan ligge under cpu! Yupp, og jeg kan ikke skjønne hvordan HKet hans er bygd hvis det ikke blir plass til en liten sensor under der, men jeg har sett større følere også da! Disse er egentlig ment for kabinettvifter og skal henge i kabinettet! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er det noen som har bilde av en GPU med tempmåler? Trenger det veldig! Så noen svar skader ikke Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Takk Men hvordan fester dere måleren? Er vanlig teip ok? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) ja, teip fungerer nok helt ok. Edit: Se her Endret 13. desember 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 audhage: Det er viktig å merke seg at for å feste sensoren sånn på GPU, så må du enten frese ut plass til den i kjøleren, eller fjerne en del av shimen på kortet. Sjekk linken til Ongabonga for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå