FuzzFuet Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg får ikke avsluttet en opphengt utskrive oppgave! Så jeg kan ikke skrive ut Har prøvd og trykke på "Avbryt" men, det hjelper ikke Når jeg trykker på "Avbryt" så kommer det bare en feilmeling Noen som vet hva jeg kan gjøre for og avslutte oppgaven? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva mener du med at du "trykker på Avbryt"? Er det på skriveren eller i Windows, eller i programmet du skriver ut fra? Hva sier feilmeldingen? Hvis du beskriver situasjonen litt nøyere er det lettere å hjelpe. Geir Lenke til kommentar
supercub Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Viss eg har forstått problemet riktig går du inn i kontrollpanelet-->skrivere og fakser-->finn printeren din og slå av oppgåva derifrå. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det begynte slik: Jeg skulle skrive ut noe fra nettet, men det kom aldri ut. så skulle jeg skrive ut noe anet men det kom heller ikke ut. Så skjekket jeg på det ikonet som er på startlinjen (Bilde av en skriver) og dær står alle oppgavene jeg holder på og skrive ut, så skulle jeg avslutte den teksten jeg skulle skrive ut fra nettet ved å trykke på "Avbryt" som kommer fram når du trykker på oppgaven som skriveren venter på og skrive ut! og når jeg trykker på "avbryt" så kommer det et vindu dær det står "Explorer har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." så spør de om jeg vil sende en feil melding til Microsoft. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Viss printer-ikonet på taskbaren er der fortsatt og du får opp utskrifts-køen kan du prøve å pause alle utskriftene før du avslutter dem. Kan hende du må avslutte alle utskriftene. Ville også slått av printer, og restartet maskinen før du skriver ut igjen. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gå inn i win mappa di, deretter system32-spool-printers og slett dritten som ligger der Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 mulig du må stoppe spooler servicen først, husker ikke helt Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Enkleste er å slette hele skriveren og installere den på nytt. Er den USB så er bare å dra ut pluggen, slette skriverikonet, og så plugge den inn igjen, og XP tar seg normalt av resten. Lenke til kommentar
scream Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gå til printermappen , høyreklikk på skriveren , velg avbryt alle utskrifter eller noe slikt! Da blir det slettet! Typisk feil i XP dette! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Gå inn i win mappa di, deretter system32-spool-printers og slett dritten som ligger der Deleted!!! Og avsluttet oppgavene som sto i kø! Men vil forsatt ikke skrive ut Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Gå til printermappen , høyreklikk på skriveren , velg avbryt alle utskrifter eller noe slikt! Da blir det slettet! Typisk feil i XP dette! Det var det jeg gjorde! men den nekter og skrive ut! Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Koble fra, slett driver, koble til legg inn driver. Har hatt det samme problemet på skriveren til mor de siste 2 årene. Funker faktisk av og til å bare reboote skriveren. Data skal være logisk, men er det så logisk? Lenke til kommentar
skille Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) På jobben sliter vi mye med dette at explorer krasjer når man skal avbryte en utskrift eller lignende (Xp maskiner). Dette løser vi ved å legge inn følgende hot fix fra microsoft: "Hot Fix for Microsoft Knowledge Base article number q331327" Legger også ved filen her, fordi som ikke gidder å lete -Trond edit: fila ble ikke med Print_fix_winxp_NO.zip Endret 8. desember 2004 av skille Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 På jobben sliter vi mye med dette at explorer krasjer når man skal avbryte en utskrift eller lignende (Xp maskiner). Dette løser vi ved å legge inn følgende hot fix fra microsoft: "Hot Fix for Microsoft Knowledge Base article number q331327" Legger også ved filen her, fordi som ikke gidder å lete -Trond edit: fila ble ikke med Takker Tror den filen vil redde skriveren for mye unødvendig vold (slag og spark) Lenke til kommentar
skille Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bare hyggelig, selv om det er en fin måte å få ut aggresjon. (spesielt når skriverne tilhører jobben ) -Trond Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Regner med at de fleste om har problemet har XP? Installer ServicePack 2.. den fiksa mine printer-buggs Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Regner med at de fleste om har problemet har XP?Installer ServicePack 2.. den fiksa mine printer-buggs Jeg har Windows XP "Pirat" versjonen jeg Så jeg kan ikke instalere SP2 Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Bare hyggelig, selv om det er en fin måte å få ut aggresjon. (spesielt når skriverne tilhører jobben ) -Trond Angående aggresjon, se på denne Siden Og klikk på filmen "Having a Bad Day?" og mens du er der så må du og se "Bus Dodging" og "Cow Love" filmene! Lenke til kommentar
skille Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hehe. Pene filmer på sia der -Trond Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Regner med at de fleste om har problemet har XP?Installer ServicePack 2.. den fiksa mine printer-buggs Jeg har Windows XP "Pirat" versjonen jeg Så jeg kan ikke instalere SP2 Hmm... funket fint for m... ehh, noen jeg kjenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå