enden Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nøyaktig hvor giftig er røyken som kommer ut av en blåst strømforsyning? Hadde et "lite arbeidsuhell" på jobben idag, og resultatet var noe fresende lyd, og et dobbelt redudant power, som kom med ekspressbud fra Taiwan, som spydde ut gråhvit røyk Håper det ikke trekkes av lønna mi, for da ryker halve julegavebudsjettet... Lenke til kommentar
friskies Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror ikke det er noen fare. Du burde heller bekymre deg for jobben din etter et slikt stunt. Bikka du colan ned i strømforsyninga eller? :!: Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nøyaktighet er vanskelig - og tru får andre drive med andre steder. Selv om Silisium er det vi har aller mest av på jorda (utvinnes av stein) - så er det mange andre stoffer som er nødvendige for å få bitene dit de skal. Sekundære matrialer kan være alt fra Beryllium og PCB (jeg sa B!) til Gull som jo er lite farlig. Men fra et power er det kanskje en ploppa elektrolytt eller lakken på en motstand - eller isolasjonsmatialer. Røyk er ut ! Men jeg foretrekker likevel ei stappfull bule i 2002 framfor røyken fra en PSU. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vis ikke røyken dreper deg, gjør sjefen det. Så det er ingen grunn til å bekymre seg for røyken. Lyst til å fortelle mer om "arbeidsuhellet"? Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 tror ikke den er så veldig giftig, men dette hørtes inressant ut! få høre mer a Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Er vel kondensatorar som er mest giftige om eg ikkje husker heilt feil. Kreftframkallande og greier Men då har heile GK og VK1 klassen eg var i kreft. Der sprengde me alt som var Endret 8. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Er vel kondensatorar som er mest giftige om eg ikkje husker heilt feil. Kreftframkallande og greier Var det jeg mente også, og jeg kan garantere at de røyk Dere kan jo alle gjette hvilken votstyrke de har i Taiwan, så skjønner dere sikkert tabba Alle andre strømforsyninger vi bruker er full range, eller blokkert med et slikt et advarselsmerke. Men dette? neida... Forresten så dukka det opp noe væske da jeg tok ut strømforsyningen etterpå. Ligna litt på te i farge og konsistens, men jeg gadd ikke lukte på den... Noen som vet hva det kan være for noe? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sikkert elektrolyttvæske av ett eller annet slag. Kondensatorene har vel gått kaboom, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det er det som er i kondensatorer, bare det at ett par av de smelta:P Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er vel kondensatorar som er mest giftige om eg ikkje husker heilt feil. Kreftframkallande og greier Var det jeg mente også, og jeg kan garantere at de røyk Dere kan jo alle gjette hvilken votstyrke de har i Taiwan, så skjønner dere sikkert tabba Alle andre strømforsyninger vi bruker er full range, eller blokkert med et slikt et advarselsmerke. Men dette? neida... Forresten så dukka det opp noe væske da jeg tok ut strømforsyningen etterpå. Ligna litt på te i farge og konsistens, men jeg gadd ikke lukte på den... Noen som vet hva det kan være for noe? Det var sikkert litt elektrolytt fra kondensator. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ruse seg på psu røyl Lenke til kommentar
tozer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 du mista vel ikke kaffen din i PSU'en?? isåfall kan det være det som renner ut av den.. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ruse seg på psu røyl ja,spørs om man våkner igjen dagen etter da Tror jeg heller tar et par pils da gitt. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Uff.. Den bittelille ubetydelige, men myteomspunnede brytern. Den har kostet mang en PSU livet.. Oh the horror! Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) høy på PSU, det hadde vært noe. VG artikkel, NY trend bland nerder, inhalerer psu røyk. MÅ ha det bare må ha det. hmm nei for å være ærlig så er det få ting som er farlig 1 gang, bortsett fra en del onkli drugs! dont do drugs! å det siste er jeg mener jeg VELDIG alvorlig!! er det dummeste man kan gjøre, selv 1 gang. hmm ble litt offtopic.. jeje ha en fin dag alle Endret 9. desember 2004 av Itchy Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er PCB og dioksiner. Så nå er du ufarliggjort Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Det er PCB og dioksiner.Så nå er du ufarliggjort Føler meg litt svimmel idag. Pass på så jeg ikke modererer i rusen, og sparker ut alle Neida, anbefaler ingen å lukte på den dritten der - stod og brakk meg da jeg jobbet med å pælme det ut av maskinen.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Neida, anbefaler ingen å lukte på den dritten der - stod og brakk meg da jeg jobbet med å pælme det ut av maskinen.. Jaaa... Og ved (hus-) branner dør folk av de giftige gassene..... Så det er ingen grunn til å spøke med dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå