TheIlluminated Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 En venn av meg har lagt inn WinXP på nytt siden den gamle ikke virket i det hele tatt, nå får han ikke tak tillatelse til de gamle filene som ligger i Document and Users. Hvordan kan man fjerne den beskyttelsen som ligger der? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Les sticky... » http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT Lenke til kommentar
husmann Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Moroklumpen! Jeg har nå gjort det som sies i denne artikkelen - og da klarer jeg å komme inn på "Mine dokumenter" Det som skjer da når jeg forsøker å flytte eller åpne en undermappe er at jeg får beskjed om at jeg ikke har tilgang eller filene ikke tilgjengelig. Og selv om jeg kan "gjøre det samme" en gang til for å oppheve "eierskapet" til filene er disse valgmuligheter ikke tilstede, dvs de er "grået ur" og ingenting å huke av eller legge til. Flere gode forslag når jeg er logget på som administrator? Lenke til kommentar
husmann Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Og Husmann har gjort en feil - nemlig glemt(ikke sett) at jeg måtte huke av for at hvis "jeg vil bli eier av innholdet i denne mappen, merker du av for Erstatt eier av underbeholdere og -objekter." Når det var gjort slapp jeg mye arbeid. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er dette såkalt hijacking av en tråd? Var vel Basus sin tråd, eller? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Hehe, det går bra, har fikset problemet og fikk gode svar her. Jeg overså stickypollen og letet under og fant ikke svar, var litt trøtt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå