Orbo Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei! Jeg har et GeForce MX440 kort, som jeg trenger noen nye drivere til... Noen som vet hvor jeg kan laste det ned? (Ja, jeg vet det er et gammelt kort, og et GeForce 6800 LE veter snart i posten...) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) www.nvidia.com Fint sted å begynne det ja Takk! (Jada, google er og et fint sted ) Edit: Driveren jeg fant der var jo på 17.8 mb... Og jeg har modem (snart ADSL) Finnes det noen mindre? Endret 8. desember 2004 av BaX Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 www.nvidia.com Fint sted å begynne det ja Takk! (Jada, google er og et fint sted ) Edit: Driveren jeg fant der var jo på 17.8 mb... Og jeg har modem (snart ADSL) Finnes det noen mindre? tviler egentlig.....tror nok du må bare godta å laste ned driverne der..... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hmm... Driver CD'en jeg fekk med... Når jeg skal instalere den, så går det ikke... Det kommer en feil melding Husker ikke akuratt hva det var nå, men.. Edit: Den 66.93 driveren, funker den på _alle_ Nvidia kort? Endret 8. desember 2004 av BaX Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm...Driver CD'en jeg fekk med... Når jeg skal instalere den, så går det ikke... Det kommer en feil melding Husker ikke akuratt hva det var nå, men.. Edit: Den 66.93 driveren, funker den på _alle_ Nvidia kort? ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå