akristina92 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hallo. Har mekka på noe 3d ting i noen dager nå ( ikke hele dager, ca. 10min - 1t ) Har komt frem til dette foreløpig.. Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hei! WOW!!! Den var virkelig nice! Men prøv å legg på et bitteliten smal skygge i kanten av kartet, så ser det mer "liggende på bordet" ut. MadCow! EDIT: Skriveleif Endret 16. desember 2004 av Mr.MadCow Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) For harde skuggar -- Radiosity! For harde kantar -- Antialiasing! - Framifrå du byrjar å lære deg Blender! ;D Red: Takk Yngvejos - gjorde innlegget litt meir nynorsk-venleg :] Endret 26. desember 2004 av Velmont Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har akkurat fått mg bleder 3d , har sittet nå og lset og lest på tutorials(stress) noen som vet om ei norsk side hvor d kan stå en hjelpe guide, Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 http://www.ibiblio.org/bvidtute/ Tenkte dykk kanskje ville sjå på nokon videotutorials? Litt enklere kanskje? Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 takker for det. Har du roen på dette blender 3d du, kan ikke du legge ut noen bilder som du har laget. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 takker for det. Har du roen på dette blender 3d du, kan ikke du legge ut noen bilder som du har laget. Eg har nok ikkje dét. Eg blei glad då eg fant dei videotutorialene, - av di eg er kjent med Lightwave, men eg har ikkje satt meg inn i Blender pga. heilt annleis brukergrensesnitt (som alle som ikkje har prøvd Blender skikkeleg klagar på - men seinare elskar)... :] Eg må settje meg inn i Blender snart for å få fortsatt «jobben» min, då spelet eg er med på å lage graffikk til går over til å bruke 3D-modeller for å gjere arbeidet lettare.. (eg er glad for det, hekkan det var stress å teikne pixel-for-pixel hus! :S ) Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jobber du me 3d, Cool. Har en kompis som har holdt på me bryce 3d litt. e helt utrolig hva man kan få til å lage der. Har sett litt på di der filmene, gikk litt fort fram syns eg,men d komme vel me tia. Skal få det til før elle senere. Satt og såg gjennom galleriet på blender Er jo helt sykt Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hehe, - eg skreiv «jobber». Det er eit Open Source hobbyprosjekt. Eg har gjort ein del 2D arbeid, - byggningane er òg 2D, -- men no lagar me dei i 3D fyrst, fordi det er lettare enn å teikne dei. Eg vil gjerne lage byggningar, difor lærar eg meg Blender no. Blei litt einsidig å berre «fikse» på andre sine byggningar (2D touch-up) samt lage småting ein ikkje gidder å lage i 3D. Synest filmane er utruleg herlige, - ein kjem raskt igong med dei. Ganske lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå