Gå til innhold

Bærbar PC kan gjøre deg steril!

Frekkas

Anbefalte innlegg

Dagbladet Kommer idag med en sjokkerende artikkel om at laptop brukere kan bli sterile ved at tempen i pungen øker.

"Bærbare pc-er plasseres nær pungen, og i tillegg til at de avgir varme, sitter ofte brukeren med knærne tett sammen for å balansere maskinen, sier doktor Yefim Sheynkin, som ledet undersøkelsen"

"Inntil det er gjort flere studier som kan utdype informasjonen, bør unge menn begrense bruken av bærbare pc-er i fanget. På sikt kan det være skadelig for forplantningsevnen deres."

Har du planer om å redusere laptop bruken som følge av dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*le* Nei det her tar jeg mildt sagt ikke spesielt seriøst. Dette er en sensasjonsartikkel. Greit, hvis pungen blir så og så mye varmere enn normal tempratur så blir man mindre fruktbar og kanskje steril. Men tenk oss litt om nå. Dette vil jo betyr at visse klær, badstu og mye annet også vil ha samme effekt og man har da ikke sett noen massefall i fruktbarheten hos menn har man vel?

Edit: må bare legge til at slik jeg sitter med min bærbar så er ikke maskinen i nærheten av å komplett dekke over området. Nei, det her er ikke spesielt seriøst.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Leste for en tid siden om en svenske som våkna dagen etter han hadde hatt laptopen på fanget en god stund, og hadde fått svart tissemann.. Det var faktisk ikke lureri, forskjellige leger som uttalte seg, var noe strålingsgreier..

Så jeg har ikke laptopen på fanget, nei.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...