roy_nor Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Minnetype : Flash Minnestørrelse: 256~512mb Må ha god lyd! (høy, klar, litt bass!) Pris: tja.. sånn ca tusen? =) Oppladbart batteri: JA! (burde kunne lades i USB porten!) Batterilevetid: minimum 15 timer LCD skjerm: JA! USB 2.0: seff.. MÅ VÆRE DRIVERLØS!! etter å ha hatt Creative Zen Touch i 4-5 dager så må jeg si at jeg er imponert.. bortsett fra at musikk samlingen min består av 6-700 sanger.. så jeg har 15GB til gode.. derfor ble den solgt igjen.. og jeg trenger en MP3 spiller\driverløs ekstern HD som jeg kan bruke på skolen (hvor jeg ikke er admin på skolenettet) og hjemme... Har peiling på Hardware, men ei mp3 spillere! litt hjelp av en musikk entusiasist hadde vært flott!! PS: sitter på en ny discman, iRiver IMP-450 SlimX.. men selv om batteriet lever i 55 timer og den har sykt mange andre funksjoner (MP3, firmware uppgradeable osv.) så funker den ikke som en ekstern HD.. den skal derfor også selges.. noen som kan gi meg en prisantydning på den? den er ny, i uåpnet eske..! Endret 8. desember 2004 av roy_nor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå