Lapette Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har et syn hinnsides all fatteevne som sier meg at flertallet kommer til å velge Night Elf.. Har jeg rett? kan ikke alle velge Gnome? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror de fleste velger human eller night elf, hvem vil være liten & kort, evt. liten, feit & kort? Lenke til kommentar
riversen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Blir Orc her, takler ikke synet på Gnomes forresten.. Endret 8. desember 2004 av riversen Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 fordi det er arti å være ond kjem nok til å ta en horde ting... men hvis eg ska ha en alliance char, så kjem eg nok til å ta dwarfsmå korte tøffinga som kan slå HARDT Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 orc eller tauren warrior her, hater nightelf fra war3, så jeg holder meg unna dem iallefall Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Human her. Liker igrunnen Nightelf best, men de kan ikke ha lysets hjelper, paladin... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Dwarf for det meste, kanskje Undead. Men helt klart dwarf, tøffere steinhuggere har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gnomes er jo kul da... jeg kommer til å spille NE siden de er de eneste på Alliance som kan være Druid. Ellers blir vel min alt. en Human eller Dwarf Paladin og en Gnome Mage. (Forøvrig synes jeg Gnome mages og warlocks er kult, men å se en mektig Gnome Warrior blir bare latterlig, gnomes skulle ikke kunne være warriors synes jeg) Den rasen jeg synes ser dummest ut må vel være Tauren eller Troll Lenke til kommentar
McMental Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har lyst å spille en Druid... Men hvis det blir i Europa som i USA (noe det sikkert blir)at 2/3 spiller alliance og store overvekt av dem er NE- Så spiller jeg undead av rent prinsipp. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Undead kan ikke være Druid da Lenke til kommentar
McMental Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det påsto jeg ikke heller da Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Trur eg skal spille Gnome.. Er ikkje heilt sikker på kva for klasse endå.. Skal prøve meg fram i open beta, og finne ut av det.. Edit: skrivefeil.. Endret 8. desember 2004 av zero_time Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Når jeg skal velge rase, kommer jeg aller først til og velge ut en klasse som jeg vil spille og se på alternativene. Har tenkt og være hunter/roque og/eller mage/warlock/druid/priest/shaman så mulighetene er mange. Syns ikke det er no særlig gøy og være de "tradisjonelle" klassene som paladin eller warrior. Elsker og snike litt rundt så det blir nok roque først, så evt. en magetype Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 i FB blir det dwarf, men i retail blir det troll/night elf (ja jeg vet at de er erkefiender) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg skal være gome (warlock). Velger gnome pga. engineering skillen... Hvis ikke ville jeg ha valgt tauren (shaman) EDIT: Trykkleif EDIT 2: Trykkleif Endret 8. desember 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg kommer til å spille Human Mage i første omgang. Liker egentlig Night Elves best, men de kan jo ikke være mage. Kommer nok til å lage en Night Elf Priest eller noe etterhvert da.. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kommer nok til ( i FB iallfall, ikke sikkert jeg skal ha retail ) å lage en Gnome Rogue først, så evt. en Gnome Mage og en Dwarf Hunter ( Yeah, I like the tiny people ) Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gnome/Dwarf Rouge eller dwarf paladin ... ( er ikke denne topicen lik denne? http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=334100 ) Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 I open beta var jeg Dwarf Paladin og jeg må si at det frister veldig å bli det igjen. The upholder of the light! Men jeg tipper jeg kommer til å bli en av disse: Human priest, Human warlock, Human Mage, Dwarf hunter eller Dwarf Paladin.... Tipper jeg kommer til å være Human warlock i Final beta. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Snodig, her er jammen med en tråd som handler om akkurat det samme. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg