Gå til innhold

Fjerne kamra lyd.

mX mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er en lov som sier at mobilen er nøtt til å gi lyd ifra se....er blitt så mye misbrukt så du skal vite når det blir tatt bilde....men er ikke alle mobiler som har det men de nye samsungene vet jeg hvertfall det....de er forpliktet til det i japan

Men det er jo lett å fjerne det på de fleste samsungene. Gå i servicemenyen å skru av lyden, enkelt å greit :)

Lenke til kommentar

les på engelske forumer... der står det meste.. jeg fiksa M65'en min, "hacka" meg inne på noen skjulte menyer ved hjelp av Mobile Phone Manager(laget av siemens for siemens) også lasta jeg ned et program som ga meg tilgang til de skjulte filene....

Lenke til kommentar

Tror det er lover i enkelte land om dette, synes å ha hørt noe slikt om sør korea og sånn... Men, det er uansett uviktig. Poenget mitt er at de fleste digitale kameraer tar bilder lydløst, så hvorfor er det viktig at en mobiltelefon må si ifra?

Joda, jeg vet at det er lettere å kamuflere at du bruker en mobiltelefon til noe annet, men digitalkameraene er jo også så små at du får de inne i hånden uten at de vises.

Makan til idioti :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...