mX mann Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Går det ann og fjerne kamralyden på SE k500i. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvis det er det gjøres på samme måte som på k700i, så er det å sette telefonen i profilen : Møte! Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei, det går desverre ikke. Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 tror ikke det går isåfall må ha ett program eller koble ut lyden i telefonen.....hadde det samme problemet med min samsung e-700 før men har byttet nå Lenke til kommentar
patPost Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jepp. På min kuttes kameralyden når jeg "aktiverer stille" som det så fint heter i menyen.. Tror ikke det går an å bare kvitte seg med kameralyden.. Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det er en lov som sier at mobilen er nøtt til å gi lyd ifra se....er blitt så mye misbrukt så du skal vite når det blir tatt bilde....men er ikke alle mobiler som har det men de nye samsungene vet jeg hvertfall det....de er forpliktet til det i japan Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ingen Norsk lov som sier dette. Siter gjerne denne loven isåfall, eller en dom/tvist som bekrefter det du sier. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det er en lov som sier at mobilen er nøtt til å gi lyd ifra se....er blitt så mye misbrukt så du skal vite når det blir tatt bilde....men er ikke alle mobiler som har det men de nye samsungene vet jeg hvertfall det....de er forpliktet til det i japan Men det er jo lett å fjerne det på de fleste samsungene. Gå i servicemenyen å skru av lyden, enkelt å greit Lenke til kommentar
Hplappis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 var et program man kunne laste ned på nette, som kunne la deg fjerne diverse lyder, og ordne litt på menyen. dette var da til sx1 huske ikke hva det heta da desverre Lenke til kommentar
MiDiA Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 les på engelske forumer... der står det meste.. jeg fiksa M65'en min, "hacka" meg inne på noen skjulte menyer ved hjelp av Mobile Phone Manager(laget av siemens for siemens) også lasta jeg ned et program som ga meg tilgang til de skjulte filene.... Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 noen som vet åssen du kommer inn på den hemlige menyen på en nokia 6600???? noen som vet hva den engelske forum siden heter???? Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 har hvertfall vært snakk om at det skal komme en sånnen lov fordi det er blitt misbrukt så mye.....men kan godt være den love ikke er kommet eller er kommet men var hvertfall snakk om det Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Arehei har rett. Dette er ikke en lov. Dette er, i Europa allefall, ett etisk spørsmål...Mange telefoner gir muligheten til å fjerne kameralyden. Ikke bar Samsung men også Motorola som ett eksempel. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tror det er lover i enkelte land om dette, synes å ha hørt noe slikt om sør korea og sånn... Men, det er uansett uviktig. Poenget mitt er at de fleste digitale kameraer tar bilder lydløst, så hvorfor er det viktig at en mobiltelefon må si ifra? Joda, jeg vet at det er lettere å kamuflere at du bruker en mobiltelefon til noe annet, men digitalkameraene er jo også så små at du får de inne i hånden uten at de vises. Makan til idioti Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Med nokia er det også godt mulig å fjerne kameralyden. Der kan man velge -av- eller -på-, enkelt og greit. Den eneste muligheten på K500i er å aktivere stille. Grusom lyd som kommer av den telefonen altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå