SpecialUnit69 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Billetsalget til TG05 starter Lørdag 11. Desember klokka 19.00 Er det flere enn meg som skal? Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) plagsomt tidlig de skulle begynne og selge billetene.. har liksom ikke bestemt meg enda... og hvorfor på en lørdag?!?! og så kl 19.00... hva tenker dem med? Endret 8. desember 2004 av r3dnax Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg skal hvertfall. Når de selger billettene er det samme for meg. Kunne godt solgt dem på julaften for min del. Edit: Er det sånn at man velger plasser når man kjøper billett? Endret 8. desember 2004 av ivellios Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg skal.. Om jeg ikke får billett så er det på lik linje som å dø Sjekk sw-rekka: Kanskje noe for DEG! http://forum.hardware.no/index.php?showtop...853&hl=hw-rekka Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg skal hvertfall. Når de selger billettene er det samme for meg. Kunne godt solgt dem på julaften for min del. Edit: Er det sånn at man velger plasser når man kjøper billett? Nei, 'seating' kommer senere Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har billet såh.. Ædda bædda!! hehehehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå