Kenny Bones Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Herregud.. Dette er jo ekstremister dette! Det som er dumt med de superkristne er at de tror på Gud og Satan som fysiske personer eller noe fysisk idet hele tatt. Noe det IKKE er! De har misforstått litt ja.. Metall er fint det, men som sagt tidligere så avler det masse kvasi-idioter som går rundt og er depressive og mørke og lissom-onde. Det er helt patetisk å se på! Synes forresten at noe av det morsomste jeg kan se er en super-death-metal-kvasi-fyr som spiser is på pinne! Haha det er så fint å se på! Haha! Ikke særlig ond da nei! :!: :!: Edit: Skriveleif.. Endret 9. desember 2004 av raziel014 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 haha...minner meg om en kar på toget for noen uker siden. Wannabee-goth-satanist som spiste muffins og drakk kuli. Alltid like morsomt med sånne :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vi metalheads spiser da selvsagt muffins som vanlige folk Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jojo selvfølgelig, men det er så morsomt å se på! :!: Det blir på en måte en kontrast fordi det å spise is er ikke akkurat "ondt" i den forstand. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) haha...minner meg om en kar på toget for noen uker siden. Wannabee-goth-satanist som spiste muffins og drakk kuli. Alltid like morsomt med sånne :!: Haha! :!: Kuli da! Han har jo kunnet ha valgt en "ondere" drikke! Vet ikke om det finnes, men kuli da.. Endret 9. desember 2004 av raziel014 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Halloween brus er ganske ondt da :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vil si at de fleste metalheads har et ganske så avslappet forhold til sånt... De som tror de må være onde pga. metalimaget sitt er som regel 14-15 år gamle jenter. Iskrem, muffins og tegnefilmer er så metal som det kan bli. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 De må drikke kald kaffi og spise navlestrenger. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det var sikkert lever-muffins, og blod i en kuli-kartong Neida.. Jeg kommer aldri til å leke ond selv om jeg hører på death metal, på samme måte som jeg ikke kommer til å endre på personligheten min fordi jeg hører på jazz/blues. til kristen-artikkelen: Jeg har forslag til signaturendring hos enkelte: "That whole religion thing can be cured with a flamethrower" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noen ganger begynner eg å lure på om kristendom er farlig for ungdom Er det egentlig noe å lure på? Kanskje man ikke akkurat blir voldelig av kristendom (noe man selvfølgelig ikke blir av metal heller), men den kan ha en negativ virkning på ens liv. Det er ikke bra når folk går rundt og er redde for Satan, og redde for at de ikke klarer å tilfredstille Gud ved å følge bibelen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det var sikkert lever-muffins, og blod i en kuli-kartong Neida.. Jeg kommer aldri til å leke ond selv om jeg hører på death metal, på samme måte som jeg ikke kommer til å endre på personligheten min fordi jeg hører på jazz/blues. til kristen-artikkelen: Jeg har forslag til signaturendring hos enkelte: "That whole religion thing can be cured with a flamethrower" Praktisert allerede i 1939 og utover. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) til kristen-artikkelen:Jeg har forslag til signaturendring hos enkelte: "That whole religion thing can be cured with a flamethrower" Done. =P Endret 9. desember 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 til kristen-artikkelen:Jeg har forslag til signaturendring hos enkelte: "That whole religion thing can be cured with a flamethrower" Done. =P done! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det værste er folk som går rundt og later som de er skikkelige metal fans, men hører på liste pop og lign... Er noen i 7. klassen på skolen min som går i bare svart (greit nok, hvis de liker svart), sminker seg svart-hvitt i ansiktet (byner å bli litt overdrevent (når man tenker på at det er 7. klassinger)), men det som topper kaka, er at de syr på klærne/sekkene/veskene sine Immortal logoer og den slags, Immortal er jo IMO jævlig fett, men det er jævlig tåpelig å gå rundt med det når du omtrent ikke aner hva det dreier seg om eller ikke liker noe i nærheten av den type musikk... Skal de liksom være kule fordi de hører på metal? Jeg er definitivt ikke noe kulere fordi jeg hører på metal, tvert imot gjør dette at jeg føler meg litt utenfor når det er snakk om noe som helst musikk (i klassa mi da, som er mest fjortiss klasse)... Heldigvis har jeg en ganske bre musikksmak i forhold til mange andre metalfans, jeg kan sette meg ned og høre på Simon & Garfunkel eller lignende, selv om det går mer i Dimmu, Emperor og den slags.... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har forslag til signaturendring hos enkelte:"That whole religion thing can be cured with a flamethrower" Genialt. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg tygger rosa-meter tyggis ! btw slenger meg med på /That whole religion thing can be cured with a flamethrower. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Heldigvis har jeg en ganske bre musikksmak i forhold til mange andre metalfans, jeg kan sette meg ned og høre på Simon & Garfunkel eller lignende, selv om det går mer i Dimmu, Emperor og den slags.... dagens.. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Noen ganger begynner eg å lure på om kristendom er farlig for ungdom Er det egentlig noe å lure på? Kanskje man ikke akkurat blir voldelig av kristendom (noe man selvfølgelig ikke blir av metal heller), men den kan ha en negativ virkning på ens liv. Det er ikke bra når folk går rundt og er redde for Satan, og redde for at de ikke klarer å tilfredstille Gud ved å følge bibelen. Det er jo en annen diskusjon da. Men husk på at det er folkene som har skrevet artikkelen og ikke religionen i seg selv. On Topic: Metall er konge og virker bare positivt på folk. Selvsagt kan tekster ha "negative" innvirkninger, men tekster skrives uavhengig av sjanger. Endret 9. desember 2004 av _Astron_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tenkte jeg skulle starte en tråd om dette, Synes dere metal-sjangeren påvirker ungdom negativt eller positivt? Det er ikke svart/hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå