Ed Hunter Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Såg det blei laga ein post om at Maiden skulle til Norge, og eg skal sjølvsagt! Men når Judas Priest med Halford er tilbake ved mikrofonen kan ein ikkje takka nei, så det blei konstert-bilett der og! Andre som skal til Spektrum å sjå Kongen av Metal? Mvh Espen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei, ikke jeg. Hvordan presterte du å lage tråden to ganger? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vil så innmari på priest konsert!!!!! skikkelig "british steel" men, det passer dårlig både med dato og har ganske liten sympati for lommeboka i det siste Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Nei, ikke jeg. Hvordan presterte du å lage tråden to ganger? Pokker! Internett hang sikkert når eg skreiv posten. Unnskyld... Kan eg slette heile tråden? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Vil så innmari på priest konsert!!!!! skikkelig "british steel"men, det passer dårlig både med dato og har ganske liten sympati for lommeboka i det siste Hehe hadde samme økonomi-sitasjon som deg for ein måned sidan, men har jobb no og då endrer alt seg veit du Ta opp lån, 415 kr er ikkje akkurat all verdens... Mvh Espen Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Med Rob? Hadde vært fett. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg skal The Metal God er tilbake på vokal! Sjekk forøvrig ut filmen Rock Star som langt på vei handler om Judas Priest - sett fra Ripper sitt synspunkt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg skal. Grunnen er at In Flames er support band Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg skal. Grunnen er at In Flames er support band F!!! Det visste ikke eg! Er vel utsolgt nå alikevel.. Får vel kose meg på SOAD konserten eg da.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Sjekk forøvrig ut filmen Rock Star som langt på vei handler om Judas Priest - sett fra Ripper sitt synspunkt. Nja... mer inspirert kanskje? Ripper har jo ikke slått seg ned som rolig musikant i bar da... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Inspirert er vel mer korrekt å si ja - er mange likhetstrekk med Judas Priest og det som skjer i filmen. De ville også opprinnelig kalle filmen 'Metal God' men ble nektet av Halford som visstnok har rettigheten til dette 'varemerket' Halford ble vel ikke helt fornøyd med måten han ble fremstilt som sutrete homseskrulle i filmen - passer dårlig til imaget hans selv om han jo faktisk er homo og har stilt opp på bilder med både sminke og kjoler i forbindelse med et av sine tidligere prosjekter Endret 10. februar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg skal. Grunnen er at In Flames er support band F!!! Det visste ikke eg! Er vel utsolgt nå alikevel.. Samme her Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det er ikke utsolgt.. http://www.ticnet.no/Ticnet.html Skal ikke bestille før imorgen, problemet er hvordan jeg skal komme meg opp Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Må.. bestille.. nå.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Noen som har peiling på om det er support bandet som pleier og spille først? Burde vell være det ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Noen som har peiling på om det er support bandet som pleier og spille først? Burde vell være det ? Spiller først ja! Skal liksom "varme" opp publikum Ser ut som det kan bli Black Sabbath i juli! Det bli isåfall siste sjangse tipper eg, må få med meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå