Moosehead Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Scriptet ble jo laget for å motta forespørsler fra Firefox-søkedingsen, hva med en egen en til Opera, om det er så viktig? Skriptet funker like bra dersom du skriver det inn i url-feltet i browseren din. (prøv f.eks å skrive http://forum.hardware.no/firefox.php?words=søkefunksjon i browseren din). Derfor virker det litt malplassert å kalle det firefox.php... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg er jo klar over det, men det ble tross alt laget fordi jeg ville at Loomy skulle lage en søkeplugin til Firefox til å søke i forumet med. Bare det jeg mente. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er da ikke vits å klage på navnet på en fil av alle ting, den funker like bra uansett hva den heter. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ved å leke litt videre med denne tråden, fikk jeg til en søkefunksjon på forumet også. Med http://forum.hardware.no/firefox.php?words=%s på location, skriver jeg bare nøkkelordet i addresselinjen, mellomrom, og søkeordet Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Får det ikke til i Opera, tenkte jeg kunne få til noe sånt som Google-search (skriv "g søkeord" i adresselinja) ved å redigere fila som heter "search.ini" (ligger i Opera-mappa). Legger til dette nederst: [search Engine 32] Name=HW.no URL=http://forum.hardware.no/firefox.php?words= Query= Key=h Is post=0 Has endseparator=0 Encoding=EUC-JP Search Type=120 Verbtext=17063 Position=-1 Nameid=0 Er det noen som ser hva jeg har gjort feil? search.ini Endret 30. desember 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ikke helt sikker på alt men URI`en skal være http://forum.hardware.no/firefox.php?words=%s Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Får det fortsatt ikke til å virke.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tror jeg har blitt forelsket! Bra jobba! Klarer du å lage sånn med gamer forumet også? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 bytt ut forum.hardware.no med forum.gamer.no ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det går vel for det samme. Registrerte brukere vil ikke merke noe, siden de har sine egne innstillinger hva skins og lignende angår. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det går vel for det samme. Registrerte brukere vil ikke merke noe, siden de har sine egne innstillinger hva skins og lignende angår. Egentlig ikke... På gamerforumet kommer du til spill og HW forumet kommer du til hardware hvis du skjønner hva jeg mener..? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jo, men søker du i forumet, søker du i både forum.gamer.no, forum.hardware.no, forum.akamera.no osv. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Men det ville ha vært litt kjappere da Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ferdig Samme installasjonssprosedyre som isted. GPL, eller? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ferdig Samme installasjonssprosedyre som isted. GPL, eller? Neh, er vel ikke noe spesielt. Har ikke lagt den til på de "offisielle" sidene for slike sreach-plugins, men jeg skal se om jeg får gjort det. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg skulle gjerne hatt en slags plugin som gjorde at linker jeg klikker på ikke åpner et nytt FF vindu, men heller en ny TAB i allerede kjørende FF.håper noen skjønner hva jeg mener. Epz. Se på sidene for FF, er en plug-in som heter "QuickTabPrefToggle" som løser problemet. Da trenger man jo ikke googlebar lenger da.... Juhuu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå