Spragleknas Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tenker på slik som Google søk, IMDB søk og faktisk komplett har fått. Hadde vært genialt med en fra HW.no og gjerne forum.hw.no Se bildet dersom du ikke skjeønner hva jeg mener..l. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ja.... såpass bra at jeg våger en .... *bump* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Liker ideen! Så gjenstår det bare å lage den, da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan noen forklare hvordan man implementerer noe slikt? Så litt gøy ut Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 http://mycroft.mozdev.org/index.html http://mycroft.mozdev.org/contribute.html kan ikke sånt jeg... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 UP! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har prøvd å mekke en nå, men søkefunksjonen på forumet er litt spesiell. Nøkkelordet blir sendt til servern via POST, noe som ikke støttes av søkeplugin'en :\ Kanskje blir dette fikset i neste versjon av forumet? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg skulle gjerne hatt en slags plugin som gjorde at linker jeg klikker på ikke åpner et nytt FF vindu, men heller en ny TAB i allerede kjørende FF. håper noen skjønner hva jeg mener. Epz. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dette var gøy, så jeg mekket en for å søke i hardware.nos artikler Pakk ut vedlagte zip-fil til Firefox' searchplugins-mappe og restart nettleseren. Vet ikke om Mozilla (og Netscape?) har en tilsvarende mappe, eller om den i det hele tatt funker i annet enn FF, men det får tiden vise hwsearch.zip Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Dette MÅ jo bare prøves *installere FF* EDIT: Nåde deg om det er et virus!!!! Endret 28. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Genialt Loomy Mekker du en for forumet også? Lenke til kommentar
Fenwick Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg skulle gjerne hatt en slags plugin som gjorde at linker jeg klikker på ikke åpner et nytt FF vindu, men heller en ny TAB i allerede kjørende FF.håper noen skjønner hva jeg mener. Trykk på musehjulet.. Lenke til kommentar
mar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg skulle gjerne hatt en slags plugin som gjorde at linker jeg klikker på ikke åpner et nytt FF vindu, men heller en ny TAB i allerede kjørende FF.håper noen skjønner hva jeg mener. Epz. Se på sidene for FF, er en plug-in som heter "QuickTabPrefToggle" som løser problemet. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 EDIT: Nåde deg om det er et virus!!!! Bahahah, du infiseres med viruset Hardware.Backdoor.Hax00r @Mr.Berg: No can do. Så lenge forumsøket bruker POST (og register_globals er off på servern) er det umulig så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Da får jeg slå meg ned et par minutter og lage en rask sak som videreformidler GET data da til forumet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Loomy: Here ya go http://forum.hardware.no/firefox.php?words=ueland words er da her søkeord/ene som brukes Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hmm, får den ikke helt til å funke jeg :\ Blank side i FF, mens i Opera og IE funker det bra så lenge man er logget inn (det er vel meningen). Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Samme skjer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå