Bugaloo Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Har et pussig problem. Av og til blir det bare masse frikanter med rare farger over hele skjermen min :sad: Det som regel bort hvis jeg slår av maskina og roter litt inni. Firkantene kan komme bare man feks. setter fra seg en brusflaske litt hardt oppå kabinetet. Noen som har et forslag hva som kan være feil? P4 1,8Ghz NW @ 2Ghz Abit TH7-II Abit Siluro GF4 Ti4400 Seagate Barracuda IV 80GB 512MB Apacer RD Ram Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 18:42, Bugaloo skrev:Har et pussig problem. Av og til blir det bare masse frikanter med rare farger over hele skjermen min :sad: Det som regel bort hvis jeg slår av maskina og roter litt inni. Firkantene kan komme bare man feks. setter fra seg en brusflaske litt hardt oppå kabinetet. Noen som har et forslag hva som kan være feil?P4 1,8Ghz NW @ 2GhzAbit TH7-II Abit Siluro GF4 Ti4400Seagate Barracuda IV 80GB512MB Apacer RD Ram Daårlig kontakt kanskje? Se om Skjermkabelen og andre ting er skrudd ortelig fast. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 alt slikt har jeg skrudd til som bare fy. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 18:42, Bugaloo skrev:Firkantene kan komme bare man feks. setter fra seg en brusflaske litt hardt oppå kabinetet. Ikke gjør det da vel! Sikkert dårlig kontakt en plass. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 tror kanskje det kan være skjermkortet.... Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 spray oversiden og undersiden med kontaktspray.. ikke vifta da dette ikke er bra for kulelagera.. Nå snakker jeg seff om skjermkortet.. Kontaktspray leder ikke strøm og skader ikke elektriske komponenter... Kontaktspray (f.eks crc" kan kjøpes på biltema. Eller bensin stasjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå