Ol'H Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hahahah, skulle likt å se den stilen i grunn. Den er inne til revurdering hos en annen lærer. Men den var ikke så krass faktisk. Ytringsfrihet er en fin ting... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Japp, derfor jeg har send klage til en del skoleinstanser. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Det kaller jeg sykt Jeg bruker lue hele tiden, det er bare en lærer som sier vi skal ta de av og det gjør jeg selfølgelig OT: Har aldri forstått folk som sitter med lue inne hele tiden. Greit nok ute når det er kaldt, men seriøst: Hva er vitsen med lue innendørs? (Og ikke kom slengende med "det er et moteplagg," klær er til for at vi mennesker skal føle oss vel, ikke bli moteslaver.) Aner ikke.. vanesak Edit: av og til pga. syke sove-sveiser Endret 9. desember 2004 av Jungldyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skal vi se, i en tredjeklasse i fjor ble 9 av 11 gutter tatt for å ha levert inn en stil fra propaganda.no. De hadde levert den samme. Er det mulig? (Ja, dette skjedde faktisk på skolen min) Slik dumhet burde nesten føre til fysiske straffereaksjoner. Herregud, hva feiler det folk? Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er snakk om 10. trinn på ungdomsskolen. Damn! da er du 26 og fortsatt på ungdomsskolen? Nei, men seriøst! det er noe av det dummeste jeg har hørt! rett ut ribba og be dem gå og kysse seg i arsle! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Slik dumhet burde nesten føre til fysiske straffereaksjoner. Herregud, hva feiler det folk? Du sier noe. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Man skal ikke få nedsatt orden basert på en hendelse på ungdomskolen, med mindre den er veldig arvorlig. Husker en hendelse julen i niedne. Noen fra min klasse hadde stukket ned til parralell klassen vår sitt klasserom. Der hadde de begynt å kaste på noen stearinlys i kuleform til hverandre. Plutselig er han ene så uheldig å treffe en lampe, som detter i gulvet. Denne blir selvfølgelig ødelagt, og de som var involvert i hendelsen fikk med seg regnng hjem. Men de fikk aldri nedsatt ordenskarakter. De fikk en advarsel, og klassene fikk ikke besøke hverandres klasserom (Nokså teit egentlig). Dessuten har du krav på beskjed fra læreren om du står i fare for å gå ned i diverse karakterer. Snakk med læreren, funker ikke dette skriver du et formelt klagebrev sammen med foreldrene dine, og send det til rektor. Det burde få fart på sakene. Det er bare for dumt at slikt skal skje på skoler. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Greit nok Orresnei, men det er dessverre opp til enhver lærer hva han/hun vil gjøre i forhold til dette. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm, jeg fikk advarsel om nedsatt ordenskarater i dag. Kommer oppførsels- og ordenskarater for GK på vitnemålet? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noe så utrolig latterlig! Men du får bare klage, og får du foreldra dine på din side har du nesten ingenting å frykte. Jeg hadde en norsklærer i 8-9ende (går i 10ende nu) som forskjellsbehandla skikkelig mellom jentene og guttene i klassen. Det som da var problemet var at hun pekte seg ut enkelte elever å hakke på, og jeg var en av dem. Det som toppa kaka var at hun i en time beskylte meg for masse dritt, og hengte meg ut som et eksempel. Hun pekte da på meg og sa "Michael e et godt eksempel, blablabla!" med sånn "haha, synd for deg"-blikk. Jeg reagerte da ved å skyve pulten min hardt inn i kateteret (jeg satt fremst) imens jeg ropte "Bruker du meg som eksempel?!", siden det hun sa var helt motsatt av sannheten. Jeg ble da sendt ut på gangen, og hun fikk folk til å rekke opp handa for å si sin mening om meg... Latterlig! Dette hørte jeg, og reiv opp døra og sa/ropte "Dette er faen meg ikke noe diskutere meg time". Hun gav meg dessuten dårlige karakterer, og hun blei diskutert mye om på konferansetimer, og jeg hadde foreldrene mine på min side. Dessuten var det jo mange andre som blei hakka på av denne lærærn, og andre termin i 9ende fikk vi ny lærer! Og vips, jeg gikk opp en og to karakterer! Jeg blir jo forbanna når jeg hører slike historier. Hva slaks maktsjuk dame var det. Det får være grenser for hvordan lærere skal oppføre seg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Læreren min trodde jeg hadde gjort det en gang hun trodde det fordi den var så bra skrevet, men fikk 5 til slutt på den da Synest dere at nedsatt oppførsels karakter for herverk er gale? Vi får nedsatt visst vi blir tatt for å hive en eneste snøball! Haha.. Jeg husker jeg skrev en bokanmeldelse for en jente i klassen en gang.. hun fikk dritkjeft fordi læreren nektet å tro at hun hadde skrevet den selv "dette kunne jo ikke engang JEG skrevet" LOL Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hmm, jeg fikk advarsel om nedsatt ordenskarater i dag. Kommer oppførsels- og ordenskarater for GK på vitnemålet? Ja, skulle mene det. Hva har du gjort for noe nå da? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Læreren min trodde jeg hadde gjort det en gang hun trodde det fordi den var så bra skrevet, men fikk 5 til slutt på den da Synest dere at nedsatt oppførsels karakter for herverk er gale? Vi får nedsatt visst vi blir tatt for å hive en eneste snøball! Haha.. Jeg husker jeg skrev en bokanmeldelse for en jente i klassen en gang.. hun fikk dritkjeft fordi læreren nektet å tro at hun hadde skrevet den selv "dette kunne jo ikke engang JEG skrevet" LOL :!: Uansett skjønner jeg ikke hvorfor du gadd å skrive en for henne? Skulle jeg gjort det hadde jeg tatt meg godt betalt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg hadde (har) vel ingen liv Jeg synes det er gøy å skrive. Tok meg sikkert bare 10 min å skrive uansett. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Men så er du uforbederlig lat da Lungemannen. Folk som skriver ting for andre er kose. Får 5 i geografi fordi en annen skrev på navnet mitt i tillegg til sitt på en innlevering. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har blitt tilbud å skrive stiler for penger, men det er noe jeg så absolutt ikke gidder Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja, skulle mene det. Hva har du gjort for noe nå da? Ikke noe verre enn å komme for sent noen ganger Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Merkelig det der med hvordan noen blir straffet for det. Selv kommer jeg etter læreren omtrent annenhver dag, men jeg har ikke fått noen anmerkninger allikevel. Det er to-tre stykk i klassen som får anmerkning for det, og andre tåpelige ting som "ikke skrevet ned viktige notater fra tavla." :/ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Til trådstarter: IKT-ansvarlig på skolen må da ha litt peiling på PC og vet derfor hva som er ødelagt og ikke. Med din forklaring på hendelsesforløpet (+ eventuelle pålitelige øyenvitner) og IKT-ansvarliges vurdering av ødeleggelsene bør saken lett bli løst uten nedsatt orden/oppførsel (oppførsel er verst). Det med 350kr tror jeg har med fastsatte hærverkssatser (skadeverk begynner f.eks i politisaker på 2000 kr, helt uavhengig av skaden). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Merkelig det der med hvordan noen blir straffet for det. Selv kommer jeg etter læreren omtrent annenhver dag, men jeg har ikke fått noen anmerkninger allikevel. Det er to-tre stykk i klassen som får anmerkning for det, og andre tåpelige ting som "ikke skrevet ned viktige notater fra tavla." :/ hvilken skole går du på`? Har ikke lærerne hørt om ansvar for egen læring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå