StrongBad_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har hørt at platene er tynne og kabinettet er dårlig kvalitet.. tar jeg feil? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har sett at folk har klaget på at det er skranglete, ja. Har ikke hørt eller sett selv. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 åssen skranglete da? er det tynne vegger? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror det var det jeg har hørt om. Er ikke helt sikker, søk på Tsunami, finnes flere tråder om dette kabinettet. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 hvor søker man? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 hvor søker man? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Enten på venstre siden av forumet, eller øverst, knappen heter merkelig nok "søk". Lenke til kommentar
slez Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har hørt at platene er tynne og kabinettet er dårlig kvalitet.. tar jeg feil? Du har helt rett, er et tynt drit kabinett, kjenner en som har det. En side dør av plast og front dekslet av plast, ikke noe og skryte av det kabinettet, og så er det dyrt i tillegg Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Rart, jeg har ett helt annet inntrykk. Ja, det er tynt, å til tider litt skranglete kanskje. Men det er alle aluminiumskabinetter. Synes ikke det er noe værre enn andre alu kabinetter. Liker oppbyggingen innvendig. Bruker 120mm både i front å bak istedet for 80mm som stort sett alle andre bruker. Har gummiskiver så HD ikke skal støye så mye. Bygde ett Dual Opteron oppsett i ett på jobb. Kjørte da vifa forann å bak på 7v å alikevel ble det kaldt å fint. MANGE grader kaldere enn når vi puttet det samme oppsettet i ett Chieftec kabinett. Har ikke noe å klage på ihvertfall. Har faktisk bestilt ett selv som jeg skal ha vannkjøling i. Kan poste noen bilder når det er ferdig, over nyttår engang tenker jeg. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 så jeg burde kjøpe det? noen alternativer? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=340251&hl= Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har hørt at platene er tynne og kabinettet er dårlig kvalitet.. tar jeg feil? Du har helt rett, er et tynt drit kabinett, kjenner en som har det. En side dør av plast og front dekslet av plast, ikke noe og skryte av det kabinettet, og så er det dyrt i tillegg Tull! Finnes ikke ei dør av plast, og selve døra foran er av ca. 3mm rein alu. Eneste plasten på utsida er "fronten bak døra" og bayene. Ja, aluplatene er litt tynne, men det merker du lite av når alt sitter sammen. Såklart er stålkabinettene kraftigere og tåler mer, men hva så? Har du tenkt til å kaste kabinettet ditt vegg-i-mellom så forstår jeg kanskje... Men dette kabinettet er som sagt veldig prakatisk. De støydempede HD bayene er jo bare Er du ute etter et stilrent, praktisk og lett kabinett med god luftgjennomstrømming så er Tsunami et godt alternativ Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Har kikket på CM stacker, syns det et godt alternativ Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bra kabinett det, har nesten kun lest positive ting om det. Massevis av plass... Eneste er at det er litt tungt... Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 ja men er ikke no pingle så det går bra! Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) altså det thermaltake kabbiset veier ikke noe....kjenner en som har det og det er fett å se på + at det veier ikke no.. tynne alu plater...hmm...altså det var ikke det mest solide kabbiset, men det er faktisk en data...skal ikke kastes rundt..så hadde kjøpt det... Endret 12. desember 2004 av assy_chieftec_matrix Lenke til kommentar
durkin Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har Tsunamien selv og er veldig fornøyd. Sant....sidedøra føles tynn, men det tror jeg var det eneste jeg kan utsette på hele toweret. Jeg modda den opp med lys og vifter, og den er som skapt for modding. Alle kabler skjules lett Har den i utstillingsvinduet på jobben Som nesten "ferdigmodda" kasse er den veldig bra. Er jo bare å sette i lys og vifter for å få et kjempebra resultat. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Nå har jeg bestilt CM stacker som kommer imorgen så jeg håper jeg blir fornøyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå