Jarbra Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Som jeg kan brenne ut på cd, og formatere fra ? Nå forstår jeg ikke helt hva du mener. Prater du om 64-bit Edition eller Magnus sin CD? Windows 64-bit laster du ned, brenner på CD, og formaterer/installerer som vanlig. Endret 8. desember 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 OK, var det siste jeg var ute etter Har magnus en cd? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 OK, var det siste jeg var ute etter Har magnus en cd? Ja, men denne er original. Tror neppe at du får registrerings-koden, med andre ord. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det har jeg fra før av! Snakker med deg på PM Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Snakka med Magnus på telefonen nå. Fikk låne, så da er det vel liten vits i å fortsette på denne tråden? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vi vil ikke ha hjelp til nedlasting eller distribuering av warez her. Stenger tråden, og advarsler deles ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg