Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

100 Watts pærer

schloemi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har kjørt i 2 år med 100watts pærer i mine lys.. (skal nevnes at det er de samme pærene som har sitti der i 2 år da, men så tok den ene kvelden her om dagen, og da måtte jeg bytte ned til originalt igjen :()

uansett.. skjedde ikke noe med lampene mine selvom jeg brukte 100 watt.. (har slike black cross lamper fra autospar.no) ... såh... går nok bra!

Lenke til kommentar
Uansett så er det ikke 'street-legal'.

Anbefaler deg ikke å gjøre det, blir du stoppet får du bot, samt at du kan blende motgående trafikk.

har blitt stoppa av polti fler ganger jeg (siste gangen fikk jeg fartsbot) de sa ikke noe om lysa, selvom jeg kom mot dem med fullt lys og det var mørkt... kom igjennom EU godkjenniga og, selvom du klart og tydelig kan se at det står 100/80 watt igjennom lampa =)

Lenke til kommentar
Dan T. Hvor mye bedre sikt ble det ved å bruke pærene? Er det stor forskjell mellom de og vanlige pærer?

Noen som vet om "xenon-look" pærene hos biltema gir bedre lys??

hilsen schloemi

ble sinnsykt bra lys! lyste stygg bra! kjøpte pærene hos autospar.. kosta litt men... phete var de =) ga glasset et litt tøft blått look! har desverre ingen bilder men

Lenke til kommentar

Leste en liten test av lyspærer i motor, de pærene som er på 55w som skal gi 30-50% mer lys lyste også mye lenger i mange tilfeller, opptil 25meter og ga et lys som var 3-6 meter breiere en vanlige 55w pærer, så kan få bedre lys med samme watt, eneste ulempen er at de koster mer.

Lenke til kommentar

Civicen har jo meget små frontlykter så jeg gikk for 60Watts MEGA BLUE xenon look... får se hvordan det funker.

Har ekstralys liggende men jeg har to problemer og det er å få kablingen fra motorrommet inn i cupéen og hvordan jeg skal koble den til den orginale releen som er der.... så da blir det nok kun standardlys i tiden fremover.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøvde Plasmaglow Xenon look pærer på 80(?)watt, de funker drit bra, og biltema megablue pærene er dritt i forhold. Eneste kjipe var at linselysene på Audien min blir for små, og mye varme gjorde at pærene røk. Heldigvis ikke noe annet. Men Biltema Mega Blue pærene kan dere spare dere for, vanlige pærer er like gode. Søker dere litt rundt på nettet finner dere Plasmaglow til gode priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...