Joggi Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) refererer til denne posten http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=335017&hl= har dere hardware å gi bort det haster hvis vi skal få det gitt bort før jul vi har snart en komplett maskin når vi mottar fra de som har sagt at dem skal sende mangler hd og OS gjerne noe ddr ram og en stille cpu vifte m.m. gjerne nyere deler vi ønsker så nye/fine deler som mulig foreløping ser det ut til at det blir et socket a oppsett klarer vi å skrape sammen flere maskiner hadde det vært konge da de skal gies til kirkens bymisjon v13 kontaktsenter for barn og unge de har ingen maskine i dag og flest mulig hadde vært topp plzz kom med tilbakemeldinger hvis dere har noe Endret 10. desember 2004 av Joggi Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 doh. hadde det ikke våre for at mine gamle ram var tatt av lynet og at jeg nettopp ga vekk en xp orginal cd så skulle jeg sendt. men skal se om jeg kan fikse noe. men kansje love Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 flott bare siifraså snart du vet noe husk at postgangen er litt tregere i disse tider Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hehe. vet venter enda på noen dvd plater Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg stiller med 512MB DDR-RAM. Kom igjen folkens. Det er ikke så mye som mangler nå, så kan vi bidra med 1 stk pc til Kirkens Bymisjon V13 i Bergen. Ta kontakt med meg eller Joggi (montering). Endret 8. desember 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) har en mist silent twin cpu kjøler men det trenger dere vel ikke...? den er vel snart 2 år Endret 9. desember 2004 av mhsalangli Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fint om dere frivillige stiller opp med fullt navn. Giverglede.com er en svært anonym side. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har en ekstra Spire Whisperock IV 3400+ CPU kjøler jeg kjøpte i går. Ikke den dyreste, men stillegående og bra. Trenger dere flere? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 kjempeflott har sendt deg pm på hvor det skal sendes Har andre deler å gi bort så send meg en pm Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er nydelig at det er noen som bidrar med deler Men vi trenger litt til. Kom igjen, det er snart jul... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå