Gå til innhold

Tastat4ret er s5nnsy2t

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har en dell latitude. på denne maskina er det en knapp so0 heter "Fn" Her er bokstavene blå. holder man den inne så skal man kunne bruke komanndoer eller tegn skrevet i blått på andre knapper. Eks knappen K er markert med tallet 2, og L med 3.

Nå er det blitt slikr tastaturet skriver som om jeg holdt "Fn" inne. en den har ikke hengt seg opp. ordi jeg kan holde Fn inne, og da får jeg frem de vanlige tegnene.

Noen som har vrt borte i dette?

Har prøvd og avinstallere tastaturet. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Evt gå til kontrollpanelet fior tilgjengelighet (det med rullestolsikonet), og sjekk om trege taster er aktivert. Skjønt etter din beskrivelse høres det ikke ut som det er problemet.

Hvis det er det, og du ikke ønsker trege taster, gå til instillinger og slå av hurtigtasten. (Som er 5x skifttasten.) Dermed unngår du at den slås på av vanvare.

Geir :)

Lenke til kommentar
Nei, det funket ikke

tror jeg veit hva det er for noe lag deg en ny bruker i windows så funker det igjen!

Sån fixa jeg tastature mitt isåfall ;D

I så fall er det en brukerinstilling som er satt, og den nye brukeren har den ikke. Er det ikke da bedre å finne innstillingen for den opprinnelige brukeren og resette den enn å lage en ny bruker?

Men du sier at du vet hva problemet er. Kan du fortelle oss andre det??

Geir :)

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...