SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har vært i Eiffeltårnet og jeg VET at folk dør hvis de får en mynt i hodet fra den høyden Fordi du selv har observert noen bli drept av en mynt fra 300 meter? Skjerpings. Høres ut som dama ... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vennligst be "fruen" om å dokumentere påstandene sine før hun setter i gang Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Poenget er at jeg gang etter gang banker fakta i bordet, og radbrekker argumentene hennes så innst' inn i granskogen ... men NÅ har hun fått nok. Hehe! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hehe.. det er alltid godt å vinne en diskusjon når man vet eller tror man har rett Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Poenget er at jeg gang etter gang banker fakta i bordet, og radbrekker argumentene hennes så innst' inn i granskogen ... men NÅ har hun fått nok. Hehe! En fallskjermhopper i fritt fall oppnår som regel 170-180 kilometer i timen fart nedover... en kork vil ALDRI kunne falle så fort, og selv om den gjorde det ville den aldri kunne drept noen. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fysikk på vgs skulle vært obligatorisk. Da hadde det blitt sluttet på slike dumme diskusjoner. Si til dama di at hvis hun betaler flyreise og opphold så stiller jeg opp i kollen Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har større tro på at dette kan dreie seg om en full brusflaske.. eller for den saks skyld en glassflaske. Mest sannsynlig er det bare en "urban legend" Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har alltid hørt av folk at hvis du slipper ned en mynt fra Eifelltårnet vil den falle ned, og falle gjennom biltak o.l. Etter å ha lest denne tråden betviler jeg dette sterkt Da vi var på skoletur i Paris tørte vi aldri prøve å hive ut en mynt. Nå har jeg jaggu noe å stille opp med neste gang det blir snakk på dette Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Ja kan ikke akkurat si at jeg er så mye i tvil om hva som er sant eller ikke her. Selvfølgelig har ikke den lille alu-korken tatt kvelden på en fyr. Jeg regner rett og slett med det bare var hele flaska, eller i værste fall en coca-cola trailer på avveie. Men hun er veldig sikker i sin sak - den skal a ha! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 life is hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå