Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 en kork er jo alt for lett til å drepe noen da. Ikke hvis det er slik skummel "bad boy for life" kork med onde hensikter. Men de er sjeldne i Paris da Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vil det ikke ha litt å si om mynten treffer med den "spisse" siden, eller med den flate? altså, slik: | eller slik: __ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vil det ikke ha litt å si om mynten treffer med den "spisse" siden, eller med den flate? altså, slik: | eller slik: __ Har nok ikke det. Kraniet er for sterkt.. Får i verste fall et lite kutt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Vil det ikke ha litt å si om mynten treffer med den "spisse" siden, eller med den flate? altså, slik: | eller slik: __ Har nok ikke det. Kraniet er for sterkt.. Får i verste fall et lite kutt. Selvsagt har det det. Man får dypere kutt dersom den treffer sidelengs. Men dø, det gjør man ikke. Endret 8. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Selvsagt har det det. Man får dypere kutt dersom den treffer sidelengs. Men dø, det gjør man ikke. Dessuten vil korken oppnå en mye høyere konstantfart hvis den er på høykant i forhold til hvis den er på skrå. Grunnet lavere luftmotstand. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Husk at mythbusters testa med en quarter eller noe slikt da, veier kanskje like mye som vår 1 krone? Man får vel betydelig mer vondt av en 20-kroning som kommer farende, men dødelig det tror jeg ikke. Angående bruskorken så kan jeg ikke si å huske noe av denne hendelsen, og i likhet med andre her har jeg ingen tro på at en slik vil være dødelig under normale omstendigheter. -Zlatzman Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 jeg har aldri hørt om det, og jeg har bodd i oslo hele livet mitt... er 16 år nå... og du ser alle argumentene for at det ikke skal gå.. tror du ikke på det nå, så får du prøve selv da.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 OMFG! Og jeg som skulle hatt fakta. Jeg kan aldri tenke meg at en liten lett-mettalskork fra en cola flaske med runde myke kanter skal kverke noen i høyden fra Holmenkollen og ned til bakken. Men dama gir meg et hææææælvette med det her da. For jeg har jo alltid rett (hehe) tydeligvis, og det irriterer henne at jeg alltid skal motargumentere når hun forteller noe hun vet helt sikkert. Så jeg tørr ikke si noe annet. Konklusjon: JA! Bruskorker er dødelige i Holmenkollen! (takk for mange interessante svar btw) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jammen, det strider jo mot alle fysikkens lover at en ussel liten kork i fritt fall skal kunne drepe noen! Argh!! *EDIT: NEI! Ikke gi deg!! Endret 8. desember 2004 av Zyklon Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jammen, det strider jo mot alle fysikkens lover at en ussel liten kork i fritt fall skal kunne drepe noen! Argh!! *EDIT: NEI! Ikke gi deg!! Det strider mot husfredens regler å motsi dama over lengre tid. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gah, XX-kromosontyranni... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jammen, det strider jo mot alle fysikkens lover at en ussel liten kork i fritt fall skal kunne drepe noen! Argh!! *EDIT: NEI! Ikke gi deg!! Ja S.E.L.V.F.Ø.L.G.E.L.I.G er det helt bak mål ... det mener jo jeg og. Men prøv deg mot ei jente som har bestemt seg for noe du! (ikke no problem egentlig, men dama di er et stort problem ... ) OMFG!!! sier nå jeg! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bastante jenter forblir bastante. Du kan like godt gi opp. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Bastante jenter forblir bastante. Du kan like godt gi opp. En mann som har opplevd skjærsilden før! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Da må den i så fall blitt kastet i full storm, og truffet sprekken på ca 4 mm mellom nakkevirvlene å kuttet en livsviktig blodåre... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er ikke snakk om hun som ble overkjørt av en løypefixe-bil-greie?? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Nei da hadde det ikke vært noe diskusjon. Sånt kan til og med jheg forstå tar liv av folk. Det var en kork (haha) fra en cola-flaske (hahaha) som hadde drept (ahehahehaeh) en fyr ... som sagt! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gah, XX-kromosontyranni... Ja, teit. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er ikke snakk om hun som ble overkjørt av en løypefixe-bil-greie?? Ser det sånn ut når du leser første post? Lenke til kommentar
farke Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har vært i Eiffeltårnet og jeg VET at folk dør hvis de får en mynt i hodet fra den høyden Fordi du selv har observert noen bli drept av en mynt fra 300 meter? Skjerpings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå