Gå til innhold

Dødsfall i Holmenkollen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil det ikke ha litt å si om mynten treffer med den "spisse" siden, eller med den flate?

altså, slik: |

eller slik: __

Har nok ikke det. Kraniet er for sterkt.. Får i verste fall et lite kutt.

Selvsagt har det det. Man får dypere kutt dersom den treffer sidelengs. Men dø, det gjør man ikke. ;)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Husk at mythbusters testa med en quarter eller noe slikt da, veier kanskje like mye som vår 1 krone? Man får vel betydelig mer vondt av en 20-kroning som kommer farende, men dødelig det tror jeg ikke. Angående bruskorken så kan jeg ikke si å huske noe av denne hendelsen, og i likhet med andre her har jeg ingen tro på at en slik vil være dødelig under normale omstendigheter.

-Zlatzman

Lenke til kommentar

OMFG! Og jeg som skulle hatt fakta.

Jeg kan aldri tenke meg at en liten lett-mettalskork fra en cola flaske med runde myke kanter skal kverke noen i høyden fra Holmenkollen og ned til bakken.

Men dama gir meg et hææææælvette med det her da. For jeg har jo alltid rett (hehe) tydeligvis, og det irriterer henne at jeg alltid skal motargumentere når hun forteller noe hun vet helt sikkert. Så jeg tørr ikke si noe annet.

Konklusjon: JA! Bruskorker er dødelige i Holmenkollen! ;)

(takk for mange interessante svar btw)

Lenke til kommentar
Jammen, det strider jo mot alle fysikkens lover at en ussel liten kork i fritt fall skal kunne drepe noen! Argh!!

*EDIT: NEI! Ikke gi deg!! :no:

Ja S.E.L.V.F.Ø.L.G.E.L.I.G er det helt bak mål ... det mener jo jeg og. Men prøv deg mot ei jente som har bestemt seg for noe du! (ikke no problem egentlig, men dama di er et stort problem ... )

OMFG!!! sier nå jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...