Bllink Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har lest at D500E skal komme på markedet... oppfølgeren etter D500... den har hvertfall EDGE... hva mer spesifikasjoner den har? noen som vet? er den verdt vente på? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Samsung har ikke letta på sløret når det gjelder andre funksjoner ennå. Men det kommer vel snart Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Samsung har ikke letta på sløret når det gjelder andre funksjoner ennå.Men det kommer vel snart Jepp... bare håper på at samsung dropper EDGE og legger til 3G, men kameraløsningen blir jo litt fucka hvis du skal bruke videotelefoni, men ingeniørene finner sikkert på no :!: Lenke til kommentar
t_k Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Memory card for svingende F....!!! Lenke til kommentar
2m Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Memory card for svingende F....!!! Som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Håper den får/mulighet for: SD-kort 3G/UMTS EDGE 2 megapikselkamera, da er den min... Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den får mulighet for EDGE. Ellers er det bare små software-endringer. Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Den får mulighet for EDGE. Ellers er det bare små software-endringer. D500e har kommet ut i noen italienske nettbutikker, og der står det opplyst at den har 156 mb internminne. Så bare SMÅ endringer synes jeg vel ikke at det er... Endret 9. desember 2004 av olindtve Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 What?!?!..ehh..unskyld hva?!?! Tuller du er det 156mb?? Syns dere jeg burde vente på d500e da?.. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 faen nå er det ikke så lenge til 3G telefonene kommer for fullt... nå venter jeg heller og kjøper en 3G telefon... har jo en E700 som er en helt grei tlf Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 kanskje da.. Jeg gidder ikke å vente så lenge.. Fikk en mail fra hardware forumet å de sa at d500 kom ut idag.. noen andre som kan bekrefte det?? Jeg vil ha den nå.. spaceworld kommer ikke med den før 20 i neste mnd Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noen som vet når D500E kommer ut da? jeg vil vente på den, siden den har så mye mer minne, men jeg bryr meg ikke om EDGE.. hehe, vet ikke helt hva det er en gang? Noen som vet når D500E kommer ut sånn ca? ååå.. har venta så lenge på d500 Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 What?!?!..ehh..unskyld hva?!?! Tuller du er det 156mb?? Neida, jeg tuller ikke... Bare les selv: http://www.iltelefoninonline.tim.it/ifi/0,...^442285,00.html Det morsomste av alt er at den har kommet i Italia!! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 160 timer stand by og 270 min med tale er for lite da folkens? eller? Jeg kunne jo ikke gi mer F for en slik tlf, men hvis jeg er i en viktig samtale og mobilen slår seg av så er det litt kjipt da.... mulig at jeg ikke har fått med meg det, men håper for guds skyld at det leveres med ekstra batteri Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 mulig at jeg ikke har fått med meg det, men håper for guds skyld at det leveres med ekstra batteri Ifølge samsung.se leveres den med to standardbatterier i pakken, samt HF-headset, lader og ekstern høyttaler. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 mulig at jeg ikke har fått med meg det, men håper for guds skyld at det leveres med ekstra batteri Ifølge samsung.se leveres den med to standardbatterier i pakken, samt HF-headset, lader og ekstern høyttaler. Da er det bare lekkert, men er dritlei av å vente Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvorfor kjøper ikke Samsung batteriteknologi fra et annet firma? Forferdelig irriterende å måtte bytte mellom to batterier istedet for å ha ett med dobbel kapasitet. Det finnes jo masse andre batterier somer bedre enn Samsungs egenproduserte og dette er jo helt klart et av de viktigste motargumentene mot å kjøpe Samsung. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Batteriene til samsung er små da..Og mobilene nå til dags bruker endel strøm. S700i sitt batterie er 780mAh og D500 sitt er 800 Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Det står 180 til 380tim i standby modus.. http://www.samsung.com/se/products/mobilep...=Specifications * RETTET * Endret 14. desember 2004 av kentyboy Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det står 180 til 380min i standby modus.. http://www.samsung.com/se/products/mobilep...=Specifications står det no helt annet....Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå