<BøNilzen> Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Søsteren min har lenge mast om at jeg skal installere en CD-spiller i bilen hennes. (Egentlig mamma og pappa sin da men..) Etter litt leting fant jeg frem en Pioneer CD-spiller, sikkert en 3-4 år gammel som jeg tenkte å installere i bilen, en Seat Ibiza, som originalt har en blaupunkt kassettspiller. Men tilkoblingene er jo helt forskjellige. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i adaptere til dette? Eller må jeg mekke til noe selv? Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Burde få taki adaptere i en butikk som selger bilstereo. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 de koster +- 50-lappen og da bare sier du åssen bil du har å skal ha en "euro-kabel" (ICO-kobling) til denne... Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Husk å si at det er en blaupunkt også, de har andre forsterker og antenne utganger også (edit: om du har bruk for radio og forsterker that is ) Endret 8. desember 2004 av SpkStrp Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 de koster +- 50-lappen og da bare sier du åssen bil du har å skal ha en "euro-kabel" (ICO-kobling) til denne... ISO (International Standard Organisation) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 de koster +- 50-lappen og da bare sier du åssen bil du har å skal ha en "euro-kabel" (ICO-kobling) til denne... ISO (International Standard Organisation) sorry... Blanda litt jeg... Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Nei, bilradiospesialisten kunne skaffe denne, men de skulle ha 800 for den.. Kjøpte like godt ny CD-spiller. Men nå fant jeg ut at jeg trengte denne allikevel. Det er ikke noen som har tegning på denne adapteren? Vet jeg hvilken av pinnene som er hva, kan jeg jo bare lodde til noe. Spilleren er en Pioneer DEH-415, og kontakten består av 12 pinner på rad.. Endret 2. april 2005 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå