Gå til innhold

Kvalitet af forsvinden

Anbefalte innlegg

Hej alle

Jeg har for noget tid siden leget lidt med PhotoImpact 8 (som jeg er en trofast kunde af). Jeg lavede et billede om til at få mig selv til at forsvinde fra billedet. Begge de billeder jeg ligger ud, var ens fra start. Jeg har zoomet ind på dem så det er lettere at se hvad der er gjort, det er derfor billede kvaliteten er blevet lidt dårlig.

Jeg vil gerne høre jeres mening om mit arbejde, og om I eventuelt har nogle tips.

Jeg ved ikke hvordan man tilføjer to filer i et indlæg, så det andet billede er i det næste indlæg.

MVH Casper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal pirke:

Nederste del av stolpen du står foran ser litt for "rund" ut. Jeg kan se at du har brukt phototool (eller noe lignende), og kopiert bunnen av stolpen til høyre. Villle ha prøvd å gjøre noe med den om du skal ha det helt perfekt.

Kopiere toppen av stolpen til høyre i stedet eller noe sånt.

Refleksjonene i vannet var meget bra, men skal jeg sette fingeren på noe der er det at refleksjonen fra stolpen er noe skarp. Ville kanskje ha forsøkt å "blurre" den ut litt.

Men ellers var det meget bra. Tror ikke jeg hadde klart å lage det like bra selv. :)

Endret av lodott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...