olais Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kjører dualboot med Windows og Linux (Fedora),.. (bare testing). Nå har jeg lyst til å legge inn Mandrake istedet. Hvordan gjør jeg det da for å fjerne den som ligger inne? Kan jeg f.eks sette inn en Win98 oppstartdiskett og slette non-dos partisjonen med fdisk først, og så installere Mandrake? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 fdisk som følger med dos/windos er ikke særlig bra, og har ofte problemer med å fjerne ukjente partisjonstyper. Den enkleste måten er bare å slenge inn Mandrake cd'en og formatere partisjonen(e) som du har Fedora på idag. Bare pass på at du ikke formaterer partisjoner som inneholder viktige data. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror du bare kan starte instalasjon, så får du nok et spørsmål der du kan velge "fjern alle linuxpartisjoner" Lenke til kommentar
olais Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ok,.. takk til dere. Da prøver jeg det Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 helt riktig LessThanJake; gjorde det faktisk i stad. auto partisjonering > fjern alle linux partisjoner og installer oppå** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå