N3oN Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hei , vi er en nylig oppretta moro clan... Vi trenger medlemmer til clanen.... Vi spiller Counter-Strike 1.6 Men vi må ha noen som kan lage og ha en warserver når vi skal ha pcw) Vi er 4 medlemmer no så hvis du vil bli medlem legg meg til på msn [email protected] EDIT : Litt mer info... Edit 2 : Ny epost! Endret 18. desember 2004 av N3oN Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du har glemt å skrive hvilket spell det er snakk om, men jeg går ut i fra det er CS siden du ikke spesifiserer nærmere ?? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Det er snakk om CS 1.6. Etter jul skal vi gå over til source men til da blir det bare 1.6. For mer informasjon og påmelding kan dere besøke websiden våres på: http://www.nk-gaming.tk/ Håper noen er inerresert. Endret 9. desember 2004 av The_dark_lord Lenke til kommentar
N3oN Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Ingen interresert ??:S Vi skal gå over til source i januar!!! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kom igjen det er vel noen som vil melde seg på, dere må ikke ha 1.6, men ha source, når vi bytter til det i Januar. Legg til meg eller N3oN. Dere finner adressa til N3oN her: [email protected] Og min adresse her: [email protected] (jeg er Rochstock) Hjemmeside for mer informasjon: http://www.nk-gaming.tk/ Håper noen er inerreserte. Takk. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ingen interresert ??:SVi skal gå over til source i januar!!! det er derfor jeg ikke er interessert, dessuten har jeg allerede clan... Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ingen interresert ??:SVi skal gå over til source i januar!!! det er derfor jeg ikke er interessert, dessuten har jeg allerede clan... Så folk vil heller spille på 1.6. Med den sugende grafikken, nei nei, foretrekker source. Det er best. Men er det flere som er inerreserte så legg til oss i MSN. Eller send oss en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå