Migr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvordan kan jeg spille x-boks online? er det bare til og ta i internett kabelen i x-boksen og så spille online? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du må kjøpe en pakke med Xbox live i tillegg. Den koster rundt 5-600kr, og inneholder en mikrofon + adapter (så vidt jeg vet). Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Først og fremst. mener du xbox live eller via et "tunnel"-prgram? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hvordan kan jeg spille x-boks online? er det bare til og ta i internett kabelen i x-boksen og så spille online? Du må kjøpe en Xbox LIVE kit pakke, da får du med: - Et headset - 12 mnd. gratis abb. - en CD, med en manual og noen demoer. I tilegg må du da ha en nettverkskabel, slik at du har en internett forbindelse. LIVE pakka koster 499,- på elkjøp eller Lefdal. En kabel koster rundt 100 - 150,- Instruksjoner finner du i Xbox LIVE kit pakka. Endret 8. desember 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå