Lollapalooza Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har en svær ripe i skjermen på telefonen min, dette er ikke innpå selve lcd skjermen, men på plastikken utenpå. Noen som vet en bra måte å fjerne den på utenom å skifte deksel? Vet ikke åssen jeg fjerner dekselet på den. Telefonen er en sonyericsson T630. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det går ann å fylle igjen ripene med noe som kalles ripefjerner. Husker ikke hvor man kan kjøpe det, prøv å søk litt her på forumet Lenke til kommentar
Migr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 har det et par riper i min skjerm og ( SE k500i) men blir skjermen like bra som før med den? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 For å fjerne deksele, tror jeg du må skru den opp bak på telefonen under batteriet. Du må bruke torks T6. Er ikke helt sikker, men jeg tror det. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) display polish fra endel telebutikker og clas ohlson osv. brukte det på min t610, ble bra det men følg bruksanvisnigen nøye! (tar foresten INGEN ansvar hvis det går rett til hel****e ) ta av deksel- ta av batteri dekslet ta ut batteriet (helst), flipp av det dekslet med antenna (åver dær batteriet er, press opp og fram), skru løs alle 4skruene med matchene skruejærn (torx t6 tror jeg det heter), så løft av fronten, og finito Endret 9. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Migr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kult men hvor får du tak i det ?og hva koster det? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Kult men hvor får du tak i det ?og hva koster det? betalte 39,- som jeg sa tiligere får du det på diverse telebutikker og clas ohlson o.l. jeg kjøpte på clas ohlson Endret 9. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
zatan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 det er eknklere en som så man kan rett og slett vokse tlf med et gjenomsiktig strainlys(telys) også skrape det av igjen.. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 det er eknklere en som så man kan rett og slett vokse tlf med et gjenomsiktig strainlys(telys) også skrape det av igjen.. Det må da vises? og i såfall må man rense displayet med rød sprit eller noe først? hvis ikke sitter det jo ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå