Skurk Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvilke webshop's annbefales ved kjøp av DVD'er? inn og utland.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Innland: www.CDON.no, www.DVDhuset.no www.zailor.no Utland: www.play.com www.amazon.co.uk Endret 8. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Min favoritt i utlandet: Action Sports DVD Som plaster på såret etter noe forsinkelse ved sist bestilling fikk jeg en ekstra DVD på kjøpet i tillegg til at de sendte pakken fra en privat adresse som en "gave". Dermed slapp jeg unna moms og fortolling i norge Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har veldig gode erfaringer med dvdhuset.no her til lands. Betal med MobilHandel og de sender fraktfritt. Alt jeg har bestilt har vært i postkassa maks 2 dager etterpå. Man kan også bestille online fra platekompaniet.no, de har ofte ikke så verst priser. Fra utlandet bestiller jeg stort sett fra play.com, men hver klar over at hvis en enkelt film koster over 200kr vil du måtte betale moms og gebyr for den. (24% moms, 70kr gebyr). Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Cd-wow og med norske priser har brukt de endel, leveringstida er 4-5 dager. og play.com Dvdcrave.com for sone 4 Endret 8. desember 2004 av sindreengen Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det norsk tekst på dvdene da? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det norsk tekst på dvdene da? Det er det ikke noe fasitt-svar på. Noen dvd'er gitt ut i region 2(Europa) utenfor Skandinavia har norske undertekster (f.eks Simpsons og Futurama'ene du får kjøpt i England), men stort sett må du holde deg til skandinaviske utgaver (og selv der sjekke beskrivelsen på nettsida du kjøper fra, evt anmeldelser). Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har hørt om en utenlandsk DVD webshop som folk har skrytt av fordi de merker filmen til under 200,- uansett hva den egentlig koster. De kjenner til den norske loven der tydeligvis. Ganske rått. Noen som vet hvilken det er eller om det er flere som gjør slik? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har hørt om en utenlandsk DVD webshop som folk har skrytt av fordi de merker filmen til under 200,- uansett hva den egentlig koster. De kjenner til den norske loven der tydeligvis. Ganske rått. Noen som vet hvilken det er eller om det er flere som gjør slik? Det finnes fremdeles noen slike butikker, men å legge navn på dem ut på et åpent forum er å skyte seg selv i foten. Toll og Avgifts-dept'et har folk som har som en av sine oppgaver å lete fram hvilke avsendere som er tvilsomme. Forøvrig, er det snakk om e-tailers utenfor EU er det neppe pga norsk lov de gjør dette, men pga tilsvarende grense i de fleste EU-land (f.eks £18 i England). Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har handlet en del fra DVDSTRAX , grei leveringstid, og faktura i pakken. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Utland: www.dvdboxoffice.com - Er lave priser, gratis frakt, og de sender filmene som b-post i bobleplast konvolutter samt setter "gift" på pakken. Har aldri opplevd å måtte betale toll for filmer bestillt derfra. Sist bestillte jeg The O.C Season 1 og betalte 430,- kr for boxsettet, som koster 900,- i butikker her hjemme. Innland: Har ikke peiling ..... når det gjelder store boxoffice filmer så venter jeg til elkjøp får dem inn De dumper jo prisene så det holder. Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 trekker penger fra mobilen kontoen eller bankkontoen ved mobilhandel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå