Erik Mikkelsen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har tenkt å lage en liten filmsnutt i et redigeringsprogram. Planen er å rippe dvd som jeg skal bruke i filmsnutten (sette sammen små klipp fra forskjellige filmer) Jeg har noen amerikanske filmer som jeg tenkte å bruke (Pal 1) Hvordan gjør jeg dvd'en sonefri på enklest mulig måte? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis det er stasjonær DVD spiller du snakker om så sjekk ut DVDRhelp Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Velkommen til forumet Erik Mikkelsen Vi har en egen kategori for "Digitale bilder, foto og video" ( http://forum.hardware.no/index.php?c=6 ) Du kan trykke på knappen for å be en moderator flytte tråden Lenke til kommentar
Erik Mikkelsen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det går det.. trykk på min datamaskin --> --> egenskaper på DVD romen --> maskinvare --> også velger du spillern og trykker egenskaper igjen, hvor du får opp en meny som heter DVD religion Dette ble veldig langt men du forstår sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Installer AnyDVD eller DVDregionfree, så trenger du ikke flashe til ny firmware. Man må uansett ha et prog. gående på maskinen for å komme forbi windows egen regionsperre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå