Thewiz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Når skal folk lære at grafikk er det minst viktige i et spill. WRONG. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei Jeg har kjøpt x-box crystal bare får og spille halo2. men grafikken var ikke så mye og skryte av.. jeg syntes spille hadde elendig grafikk ! Hva POKKER var vitsen med å dele dette med oss? Ok, du syns grafikken sugde, men det syns ikke vi. EOD. hehe, en ekte fanboy i aksjon ytringsfrihet + diskusjonforum kanskje? Hehe, er ikke akkurat en Fanboy da men. Jeg må bare brøle det ut når noen sier at grafikken på Halo 2 suger. Nettopp. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 'Nuff said ..... Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Metroid Prime 2 ser skikkeli Muggent ut spør u meg =/ Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Det var spørsmål om konsollspill som har bedre grafikk enn Halo 2... Uavhengig av sjanger og områdestørrelser etc: Ninja Gaiden, TCoR, Rallispårt 2 Edit: ...Og grafikk er absolutt ikke minst viktig i et spill. Endret 16. desember 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Metroid Prime 2 ser skikkeli Muggent ut spør u meg =/ Har du spillt det? Jeg syns grafikken er meget fin og variert og er et av de beste spillene i år uten tvil! Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ikke glem folkens at en konsoll har sine begrensninger. Det er forsatt samme hardware som ligger i boksen og drivere blir jo ikke akkurat oppdatert? På meg virker dette som en whine/flame post som burde vært stengt for evigheter siden. Bli enig om at dere er uenig (.) Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ok, la oss først fastslå at x-box er den av konsollene som har best potensiale når det gjelder grafiske grenser. Så tilbake til topic. Halo2 sin grafikk har 2 minus. 1. Videoene er ikke så altfor mye å skryte og viser ofte dårligere grafikk enn in-game grafikk. 2. Enkelte texturer loader litt sakte hvis du bruker ett par timer på noen baner ettersom det er som sagt ikke noe mellomloadingstid! Ellers er Halo2's grafikk høyt prisbelønnt både i mitt hjerte og blant gamere generelt. Og finn noen argumenter takk. Du argumenterer dårligere enn to blondiner i bakrus. (Jeg har blondt hår, så burde vel egentlig vite såpass) La oss fortsette elske spillet og be til en eller annen gud, eller som ateist stirre i veggen om at 3'ern kommer så snart så snart før jeg spiser meg overvektig på twix... De er så billig altså... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 a oss fortsette elske spillet og be til en eller annen gud, eller som ateist stirre i veggen om at 3'ern kommer så snart så snart før jeg spiser meg overvektig på twix... De er så billig altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå