Migr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei Jeg har kjøpt x-box crystal bare får og spille halo2. men grafikken var ikke så mye og skryte av.. jeg syntes spille hadde elendig grafikk ! Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Akkurat. Hva er det som er så elendig med den? Du må begrunne litt. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 sa jo grafikk Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, men hvorfor er den dårlig da? Hva er det som gjør den dårlig? Slike poster som det her kan bli stengt hvis de ikke inneholder noe annet fornuftig enn at grafikken i Halo 2 suger. Argumenter. Jeg er uenig med deg og synes ikke grafikken i Halo 2 suger. Den er slik Halo grafikk skal være. Den er ikke lik som i Half Life 2, nei det er den ikke, men det er det svært få spill som er. Grafikken holder mer enn nok. Husk at enkelte av områdene i Halo 2 er enorme. Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 gameplay som teller.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 fjot.. grafikken er knall. uansett ikke grafikken som gjør et spill bra.. men bare vær skuffa du, jeg koser meg nå like mye fordet! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei Jeg har kjøpt x-box crystal bare får og spille halo2. men grafikken var ikke så mye og skryte av.. jeg syntes spille hadde elendig grafikk ! Hva POKKER var vitsen med å dele dette med oss? Ok, du syns grafikken sugde, men det syns ikke vi. EOD. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei Jeg har kjøpt x-box crystal bare får og spille halo2. men grafikken var ikke så mye og skryte av.. jeg syntes spille hadde elendig grafikk ! Og du har 124 innlegg? et under at du er her ennå. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 gikk fra Pc til x-box har x800 pro vivo ( flash til XT) spiller bare HL2 osv men trodde grafikken skule være mye bedren det den var.. Bortsett fra det er jo spille bra Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 gikk fra Pc til x-box har x800 pro vivo ( flash til XT) spiller bare HL2 osv men trodde grafikken skule være mye bedren det den var.. Bortsett fra det er jo spille bra Er vel uansett å ta litt i når du sier at Halo 2 har elendig grafikk? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Liksom eg syntes det folk har forskjellig smak Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er kanskje ikke den beste grafikken, PC'en har bedre grifikk, men dette er xbox. Syntes det er veldig bra grafikk til å være xbox. Syntes egentlig grafikken ikke har så mye å si, gameplayet teller mest......... så kommer grafikken Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Langt fra dårlig grafikk!!! Sett i sammenligning med PC standard, er den vel litt dårligere! Men elendig, NEI , langt ifra!!! Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Alle vet jo at grafikken på xbox ikke kan bli like bra som på pc. men innen xbox verdenen er det jo knall-grafikk. Trodde dette var noe alle visste. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Halo 2 har Suveren Grafikk, Ingen ting å være skuffa over, Du får litt treg Texture Loading, men det er fordi Halo 2 Ikke har noe Loading mellom brettene. PS: Hold Tåpelig Argument som "halo 2 har dårli grafikk = suger)" for deg selv. Irritert Lizzie Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 så sidan du syns grafikken var elendig, så er halo2 automatsik eit dritspel? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Halo 2 har Suveren Grafikk, Ingen ting å være skuffa over, Du får litt treg Texture Loading, men det er fordi Halo 2 Ikke har noe Loading mellom brettene. PS: Hold Tåpelig Argument som "halo 2 har dårli grafikk = suger)" for deg selv. Irritert Lizzie Lær deg grammatikk gutt Og Halo2 har jo kjempe grafikk for å være på xbox, så den er grei Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hmm, halo spilla har vell det vakreste av konsoll grafikk ute på markedet akkurat nå.. (synes ivertfall jeg) Endret 8. desember 2004 av geedoo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hmm, halo spilla har vell det vakreste av konsoll grafikk ute på markedet akkurat nå.. (synes ivertfall jeg) Dei har ikkje dårleg grafikk, men at det er den beste på markedet er eg uenig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå