meeg Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ser NEC kommer med en ny brenner nå, 3520. Kan ikke se hva forskjellen er fra 3500, men det er det kanskje noen som vet? Specs'ene ser helt like ut. Mulig det bare er ny firmware? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ND-3520 støtter 8x DVD+RW og 6x DVD-RW mens ND-3500 kun støtter 4x DVD+/-RW. Det er forskjellen. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Slapt av NEC å ikke komme med større forbedringer når de lanserer en ny modell. Jeg har sett større forbedringer bare ved oppgradert firmware. Det er kanskje et tegn på at det ikke er rom for så mange forbedringer i øyeblikket? For min del ville disse forbedringene vært totalt unyttig da jeg sjeldent brenner RW i det hele tatt. Men NEC kunne ihvertfall forbedret leser egenskapene og fått støtte for å kontrollere platekvaliteten! Lenke til kommentar
benz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som vet hva som følger med av s/w i retailutgaven? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ihvertfall Nero - det er alt jeg vet så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå