a_tomren Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei! Jeg planlegger å kjøpe Socket 478 3.2GHz Prescott 1MB Cache og nytt hovedkort + minne. Er dette en bra prosessor til å overklokke med? Har hørt den er utrolig bra og det er lett å overklokke den uten at temperaturen stiger noe spesielt. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Joda, de er gode å overklokke, men du må vente deg at du får høy temperatur på CPU, så god kjøling (helst vann o.l) er nødvendig. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis du klarer å klore til deg en Northwood CPU, så prøv det. Men prescott med skikkelig kjøling kan du overclocke en del ja! Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ok Men jeg tror jeg går for socket 478 Men Northwood, hvor selger dem det da? Er ikke prescott bra da ? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hjelp til ny konge-pc og OC. først: pris! NW og prescott klokker sånn omtrent like bra, men prescotten er varmere. OK.no hadde vel en test her en gang hvor de ikke turte å mate på det de klarte på prescotten fordi den ble nettopp veldig varm! men, har klokket en prescott 3GHz til 3.9 med boxed kjøling, med 44-52 grader i spekteret. så den er ikke for varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå