ZombieBobie Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei, har hatt 2 hendelser hvor strømkabler (slike du stapper i harddisker etc) har svidd seg i skjøtepunktene (gjerne da etterfulgt med piping fra skjermkort om at det ikke får strøm etc). Har en chieftec 360w PSU som drar treskeverket i gang, men lurer nå på om det kanskje er for lite. Anbefales det å stappe inn en kraftigere PSU for å kjøre følgende: P4 3ghz @ 3.4ghz - Abit IC7-G mobo + 1 gig ram 2 IDE + 1 s-ata hd 2 dvd-romer 2 kab.vifter vannavkjøling Hercules 9800 pro + div. småkort som lydkort etc. Eller er det bare kablene som er dårlige? (ingen av de andre maskinene mine har samme problem). Pc'en er koblet til et overspenningsvern. Noen som har en lydløs PSU å anbefale (støydempet pc, så minst mulig støy er å foretrekke) hvis det trengs? På forhånd takk -ZB Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) OCZ PowerStream er meget støysvake og veldig strømsterke.. Anbefales av stolt og fornøyd eier *edit* leif Endret 8. desember 2004 av RockFord_ Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301416&cks=PRL Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 er det sannsynlig at det faktisk er strømforsyningen sin skyld at kablene svir seg? Var litt smågjetning fra min side, så hvis noen kan si eventuelt "ja, fordi at osv." så hadde det vært interressant. -ZB Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror det er mer at du har koblet på litt for mye på en kabel og ikke fordelt det på alle sammen, men en ny psu er smart. Jeg har kjøpt ne og pcn er mye bedre nå mtp restarter og slikt. 460watt vel enermax silentx purepower eller noe kjøpte jeg til halv pris. Sjekk brukt først, han ene jeg kjøpte av hadde en fire fem liggende som alle kostet rundt tusen, så jeg og maskinen ble kjempeglade for en ny psu Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg anbefaler også den Fortron strømforsyningen som det blei linka til over... en meget god strømforsyning..stillegående og sterk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå