mohamedina Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 den er ute....kan hvertfall skaffes Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 den er ute....kan hvertfall skaffes Hvor? Lenke til kommentar
Nutte Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ganske vanvittig egentlig, i Asia har nå Samsung allerede gitt ut 5 megapiksels telefoner mens her oppe i Europa må vi vente 5-6 mnd på en 1.3 megapiksel telefon som det i tillegg er feil på før levering!!! Hvor er logikken......? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ser at en del nettbutikker har gjort om datoen fra desember til januar. dette gjelder ikke alle, men en del... Forklaringen er irriterrende men enkel. Fabrikken har gjort en feil og leverer KUN låste telefoner til Telenor og Netcom. Ingen er åpne. de kommer i januar 2005 Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm.. Hvilke kilder? Egentlig ikke det største problemet hvis telefonene lar seg åpne.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) ser at en del nettbutikker har gjort om datoen fra desember til januar. dette gjelder ikke alle, men en del... Forklaringen er irriterrende men enkel. Fabrikken har gjort en feil og leverer KUN låste telefoner til Telenor og Netcom. Ingen er åpne. de kommer i januar 2005 så de låste telefonene er her ganske så snart? Endret 9. desember 2004 av nord Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 var på elkjøp i går, og der sa de at de skulle få inn D500 idag! :!: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Vel.. Jeg ringer daglig til Elkjøp og Siba. Svarene pr. i dag er at Elkjøp ikke aner og Siba tror den kommer i morgen eller mandag. Jeg velger å ikke tro på noe foreløpig. Edit: Mandag! Endret 9. desember 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 i morgen eller fredag. ? Det er fredag i mårra, da Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du har et poeng der ja:p Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Angående Samsung d500e: Les denne!! http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...dpost&p=3269345 Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 i morgen eller fredag. ? Det er fredag i mårra, da Ordnet! Mente selvfølgelig mandag.. Uansett, Elkjøp reklamerer med "begrenset antall", så kanskje det er et lite håp om at de får inn noen få? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Der gadd ikke jeg å vente lenger.. Qtek 8010 på vei! Men for all del.. Kan rekke å kjøpe flere telefoner før jul! Lenke til kommentar
delfin Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Woops. Lite problem! Jeg har Chess King, og allerede forhåndsbetalt for et år. Hva gjør man da med de låste telefonene? :\ Hater operatørlås Nå har jeg ventet på denne siden starten av oktober :\ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dere må huske på en ting, slike annonser blir gjerne trykket opp et par uker før de blir sendt ut. Og om mobiler blir forsinket innen da, så er det lite kjeden som annonserer kan gjøre... Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 D500 kommer ikke før i januar pga. at den ikke virket med Vodafon sitt simkort og da måtte Samsung trekke den tilbake for å rette opp det da Vodafon er for store til at de tar sjansen med å sende den ut på markede før den er iorden, dette kommer fra samsung norge, telenor og netcom har test værsjoner de prøver ut nå...så dere må nok være tålmodige ennå desverre... Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Støtte over denne annonsen igår. Klart Svar i Moss sier at den har den inne, jeg har ikke vært der enda siden det er stengt på søndager Men jeg regner med å ta meg en tur ned dit på mandag og håper på et positivt svar Beklager dårlig bilde, grunnet tatt med SE T630 Endret 12. desember 2004 av kvakkster Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Støtte over denne annonsen igår. Klart Svar i Moss sier at den har den inne,jeg har ikke vært der enda siden det er stengt på søndager Men jeg regner med å ta meg en tur ned dit på mandag og håper på et positivt svar Beklager dårlig bilde, grunnet tatt med SE T630 Du må huske på at den annonsen sikkert ble bestilt for 2-3, kanskje 4 uker siden og da var det HELT sikkert at telefonen kom i begynnelsen av desember. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Se mitt svar. Januar 2005 er datoen. Reklamer som kommer ut leeeenge før en vanlig. se www.elkjop.no De har som regel mange telefoner på siden lenge før de faktisk har den Her er vel MPX.NO ett stjerneeksempel? "SNART på lager"..........my ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå