SuperEmil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Så denne annonsen i et reklame-blad fra telehuset: Samsung SGH-D500: Allround megapixelkamera! legger ved et bilde(sorry hvis det er litt kornete, hadde ikke god tid) Det står ikke noe om at de ikke har den på lager! Betyr dette at den finnes på telehuset? Eller er det ønsketenking? Det er jo litt rart å sende ut et reklame for en telefon de ikke har inne Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har sett det samme blitt postet i et Elkjøp blad 1 uke tilbake ca... at Samsung D500 var komt inn på laget osv... men har hørt Elkjøp annonserer varer FØR dei får dei på lager.. kan være et salgs triks for å kapre kunder... men er ikke sikkert det gjelder for Telehuset... så det er verdt å sjekke.. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Var ute på Spaceworld på Kvadrat. De regnet med å få de inn i løpet av et par uker... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fikk reklame fra Japan Photo idag om D500 der også Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Skittent triks isåfall! jeg trodde de hadde fått den inn og greier, den er jo drittøff Lenke til kommentar
andus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har sett fire butikker hittil som har reklamert for d500. det er ingen av dem som har den på lager. leverandøren min sa at den ikkekommer før januar eller februar, grunnet feil på sim leseren Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har sett fire butikker hittil som har reklamert for d500.det er ingen av dem som har den på lager. leverandøren min sa at den ikkekommer før januar eller februar, grunnet feil på sim leseren hvem er leverandøren din ? har så lyst på den!! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis dette er tilfelle blir det definitivt ikke noe Samsung telefon på meg. Så lenge venter jeg ikke for å i det hele tatt tørre å prøve en ny produsent. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Same shit here. Ventet siden oktober på denne mobilen nå, etter nyttår er uaktuelt! "Jeg har sett fire butikker hittil som har reklamert for d500. det er ingen av dem som har den på lager. leverandøren min sa at den ikkekommer før januar eller februar, grunnet feil på sim leseren" Hørtes nå rart ut, siden mobilen allerede er ute, i england med flere(?) Lenke til kommentar
andus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg tror det var feil med modellene som skulle til skandinavia Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 ja, det er virkelig dårlig hvis vi må vente helt til over nyttår! hva menes egentlig med feil i simkortleseren til de skandinaviske modellene? setter de inn en ny simkortleser når telefonen skal fra England til Skandinavia? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ja, det er virkelig dårlig hvis vi må vente helt til over nyttår! hva menes egentlig med feil i simkortleseren til de skandinaviske modellene? setter de inn en ny simkortleser når telefonen skal fra England til Skandinavia? De har sikkert flere fabrikker eller lagere som gjør at de sender forskjellig... Eller kansje de ikke liker skandinaviske mennesker...? Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det må nok være en av de to alternativene Mr.fungus! jeg gleder meg til den kommer anyway! det er jo bedre at de rydder problemene av veien FØR de lanserer telefonen enn etter Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det er jo bedre at de rydder problemene av veien FØR de lanserer telefonen enn etter Det er jeg veldig enig i! *host*K700i*host* :!: hoho Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg synes ikke akkurat at det er første gang butikkene annonserer med produkter de ikke har inne Hvertfall ikke når det gjelder f.eks. Elkjøp eller Expert Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) jeg har bestilt d500 fra siba, men hater å ringe kundeservice... noen som allerede har ringt og spurt om når den kommer inn på lageret? edit; fikk en etterlengtet mail fra elkjøp idag som sier at den kommer til dem den 13. Endret 8. desember 2004 av nord Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ser at en del nettbutikker har gjort om datoen fra desember til januar. dette gjelder ikke alle, men en del... Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 håpa spaceworld får den snart.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg har bestilt d500 fra siba, men hater å ringe kundeservice... noen som allerede har ringt og spurt om når den kommer inn på lageret? edit; fikk en etterlengtet mail fra elkjøp idag som sier at den kommer til dem den 13. jeg har ikke bestilt, men holdt av. Hver dag etter skolen ringer jeg kundeservice, men neimen om de har fått den inn. Vi må ikke klage på butikkene, men på samsung. Det er de som er treige på leveransen. DETTE ER DÅRLIG SAMSUNG Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 *Be hver natt for at mobilen skal komme før jul* Hadde jo tenkt til å kjøpe denna til meg og dama i julegave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå