PcT Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bra å se at allianse guilden avanserer med members Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Da er vi altså et skandinavisk guild, etter at vi har fått inn danske Bruly som medlem Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Websiten vår har åpnet. Her vil det komme mer info etterhvert. Håper dette bidrar til større interesse Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvor sannsynlig er det at dere ender opp med PvE? Hvis dere ender opp med PvE er det meget mulig at jeg vil søke om medlemsskap. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Det virker som de aller fleste medlemme er mest interessert i PvE. Kan si det er 70-80% sjanse for det. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kjører dere PvE så er alliansen oppløst... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Oppdatering: Er fifty-fifty mellom PvE pg PvP. Vi tar en avstemning innad i guildet etter FB. Så får vi se da. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Begynner å bli bra dette. fin HP og. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva kjører dere i FB? Joiner dere sammen oss på PvP eller kjører dere PvE ? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Takk bugbear. Alltid koselig å høre sånt. PcT: I FB spiller vi fritt for at medlemme skal få testet PvE/PvP om de vil. Da har de bedre grunnlag når de skal vote på PvE/PvP etter FB. Har oppdatert litt i førstepost. Ikke store greiene. Vi er i alle fall 12 medlemmer nå. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Vil bare minne dere på at vi fortsatt rekrutterer. Som sagt tidligere bil vi bestemme om det blir PvP/PvE ved et valg etter Final Beta. Selv er jeg en svoren PvE-tilhenger, så om flere PvE-folk hadde kommet ville vi kanskje/forhåpentligvis blitt et PvE-guild. Takk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei. Hvis det blir PvE, skal jeg gjerne bli med. Men kommer ikke til å delta i en PvP-guild, beklager. Men ellers ville jeg si, at HP deres var bra, og det høres ut som en seriøs guild! Mvh Birger Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Ja, det er bare å melde seg på, slik at vi blir flertallig PvE (jo flere, jo bedre). Hvis det blir PvP er det bare å melde seg ut. Håper selvsagt folk aksepterer valget og godtar det, men hvis man føler at spillegleden blir dårligere i PvP, må man selvsagt melde seg ut. Er jo tross alt den enkelte personen som skal ha det gøy her. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 1. Members may only be member of EoE, and not in any other guilds at the same time 2. Be nice to your guildmates 3. All members must be active on IRC #eyesofelune @ Quakenet and on our forum 4. The guild-leaders have more power than you. Respect what they have decided 5. Be 16 years or older 6. Do not kill your guildmates in real-life 7. Try to help your guildmates when they need you Prøv å lag regla litt mindre nazi a. Understreke at du MÅ være aktiv på både IRC og forumet er jo helt sinnsvakt i seg selv. Det å gni det inn i trynet på folk at "guild-leaders" er guder er jo også bare kvalmt. Det kan kanskje hende at du har folk over 16 år, men skal jeg danne ett inntrykk av guilden basert på hjemmesiden og deg selv, så sitter jeg igjen med et mentalt bilde av en gjeng fjortisser som prøver å skape et voksent miljø i noe som skal være artig, nemmelig spill. Er selv 20 år, liker MMORPGs, men kunne aldri tenkt å være medlem i noe så tørt og kjedelig som det der høres ut som. Takk for meg. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 3. All members must be active on IRC #eyesofelune @ Quakenet and on our forum Understreke at du MÅ være aktiv på både IRC og forumet er jo helt sinnsvakt i seg selv. Oi. Det var faktisk det jeg skulle fikse for over en uke siden. Tror det er litt av grunnen til at vi "kun" har 15 medlemmer eller noe rundt der. Resten av innlegget har jeg ikke lyst til å kommentere. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg syntes selv at nummer 6 høres litt spesi ut.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ja, kanskje det. Blir nok dessverre for vanskelig å holde for enkelte. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Begynner å nærme oss 20 nå Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Etter en helt jevn vote på PvE/PvP, ble lederene i guildet nødt til å bestemme hva EoE skulle bli av PvE eller PvP. Selvfølgelig var det ulike meninger her også, men det endte til slutt med PvE (etter at jeg quota Aasgaard på en del ting). Hurra. Håper ikke at mange i guildet ble såpass misfornøyde at de slutter, men det åpner jo igjen for flere PvE-interesserte å bli med. Får håpe FB kommer snart da Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Da var vel alliansen slutt? Alle de som slutter i EoE kan jo joine den gode gamle allianse klanen til EoE, Legion of Light. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå