Gå til innhold

Eyes of Elune - Et skandinavisk PvE-guild

Anbefalte innlegg

Morn.

Vi er et nystartet skandinavisk PvE Alliance-guild. Som alle andre nystartede guilds tenger vi medlemmer. Vi tar ikke inn alle som søker. Dette fordi vi ønsker å holde guildet seriøst, aktivt og så lite "fjortis" som mulig. Sammen skal vi gjøre quests, raide, trade og hjelpe hverandre.

For å søke, skriver du litt om deg selv, hvor gammel du er, og annen relevant informasjon. Skriv gjerne i denne tråden, men send i tillegg en mail til [email protected]

Før du søker, bør du sjekke dette:

• Du må være 16 år eller eldre
  • Du må oppføre deg voksent
  • Du kan kun være med i dette guildet. (Om du allerede er med i et guild, må du altså melde deg ut av det, før du kan søke om å bli med i dette)
  • Ha en viss peiling på hvem Elune er ;)

Sjekk også hjemmesiden for regler

IRC-kanal:

#eyesofelune @ Quakenet

Hjemmeside:

http://eoe.jungelen.net

Her finner du en del info, men selvfølglig er det bare å spørre, hvis det er noe.

Håper på mange fine tilbakemeldinger og svar!

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan meddele at vi har alliert (ikke slått oss sammen) oss med Legion of Light. Sammen skal vi en gang for alle, knuse The Horde!

Gleder meg til vi sammen masjerer inn i The Undercity og starter et blodbad som forhåpentligvis ender all ondskap :D

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Kan meddele at vi har alliert (ikke slått oss sammen) oss med Legions of Light. Sammen skal vi en gang for alle, knuse The Horde!

Gleder meg til vi sammen masjerer inn i The Undercity og starter et blodbad som forhåpentligvis ender all ondskap :D

Yes, buy me a pint of ale while you are at it?

Men, vi heter Legion Of Light, var egentlig bare det jeg skulle si :)

Lenke til kommentar
Yes, buy me a pint of ale while you are at it?

Men, vi heter Legion Of Light, var egentlig bare det jeg skulle si :)

Vi treffes i Dwarven District i Stormwind over en kasse øl ^^

(21:54:39) (+kvitz0r) Byttet navn nå, Legions Of light

kvitz0r's skyld at jeg skrev Legions. :p

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Hvorfor må du være 16 år eller eldre? Det finnes mange gode spillere som er mindre.

har vel ikke noe med hvor god spillere er, men heller om den generelle oppførselen. Selvfølgelig finnes det masse yngre folk som er moden og oppfører seg normalt, men jeg synes det er helt greit med en slik grense.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...