Boralis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 AMD ponders new desktop sockets According to those motherboard partners of AMD, it wants to avoid manufacturers having to re-tool too much when it launches dual core chips for desktops, but it is considering a pin out of 942 or 941, the sources said. This might be good news for AMD shareholders, but won't necessarily please anyone else in the food chain http://www.theinquirer.net/?article=20108 Lenke til kommentar
staljin Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, ja de følger vel i Intel sine fotspor, nå når de står litt bedre på føttane enn for noen år tilbake. Staljin Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan du fortelle mæ... snekker'n Vil tru at socket tilhører enten cpu eller hovedkort, og passer bedre i en av de kategoriene, enn i annet om hardware. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Flyttet fra Annet om hardware til Prosessorer. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Joda, jeg la den der siden jeg var litt usikker om den burde være i CPU / Prosessorer eller i hovedkort . Regnet med at den ble flyttet om det var feil . staljin skrev: Sitat. a, ja de følger vel i Intel sine fotspor, nå når de står litt bedre på føttane enn for noen år tilbake. Sitat slutt. Nå hadde vel ikke dette noe med Intel å gjøre og ser derfor ikke grunn til å trekke det inn her Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skulle vært som i gamle dager når man kunne Kjøre gode gamle Slot 1 P3 som dual eller single. Dual kortene hadde samme slot som single kort. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror 939 holder iallefall ett år til, men med prosessorene som har to kjerner trengs det vel flere pinner snart og nye socketer antar jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå